M maiblomst Gift med forumet 29 Nov 2007 #1 Mon tro om det er en viss likhet her? Måtte bare flire... det er vel egentlig ingen tvil, eller? Sjekk munnen! [;)] (Hårfestet er nok pappan sitt). Kristoffer 6,5 mnd: mammaen ca 6 mnd:
Mon tro om det er en viss likhet her? Måtte bare flire... det er vel egentlig ingen tvil, eller? Sjekk munnen! [;)] (Hårfestet er nok pappan sitt). Kristoffer 6,5 mnd: mammaen ca 6 mnd:
ThereseAa Forumet er livet 29 Nov 2007 #2 wow, der var det jammen mange likhetstrekk! Mor og sønn er jo like vakre [:D]
Tove_84 Gift med forumet 29 Nov 2007 #5 Oi der var det likhet ja!! Ikke noe tvil om at det er mor og sønn nei[:D] Skjønninger[:)]
Camma Elsker forumet 29 Nov 2007 #6 Oj, det var jammen likt ja! Ingen tvil der! så søte begge to atte[:)]
D Dreams Forumet er livet 30 Nov 2007 #9 ORIGINAL: Amamma Ikke veldig ulik mamman sin han nei[:D] Nydelige begge to[:)]
Smiley80 Forumet er livet 30 Nov 2007 #10 Ja dere er veldig like!! [:D] Syns dere ligner i dag også jeg, ut i fra det jeg har sett på bilder [:)]
Ja dere er veldig like!! [:D] Syns dere ligner i dag også jeg, ut i fra det jeg har sett på bilder [:)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 30 Nov 2007 #12 Det bildet av deg kunne godt vert Kristoffer i kjole, ja[;)][8D][:D][:D][:D]
M maiblomst Gift med forumet 30 Nov 2007 #14 ORIGINAL: ~Fiorellina~ Det bildet av deg kunne godt vert Kristoffer i kjole, ja[;)][8D][:D][:D][:D] Jeg viste bildet til mannen min... Han trodde det var Kristoffer... i kjole [:-] hehe...
ORIGINAL: ~Fiorellina~ Det bildet av deg kunne godt vert Kristoffer i kjole, ja[;)][8D][:D][:D][:D] Jeg viste bildet til mannen min... Han trodde det var Kristoffer... i kjole [:-] hehe...
~tyren~ Elsker forumet 30 Nov 2007 #15 ORIGINAL: Mammacili Gurimalla...prikk likt ja[:D]Skjønne begge to[;)]