I sjokk over at jeg faktisk kan melde meg inn her

Namia

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Påskekyllingene 2020
Hei alle sammen :)

Jeg har to barn fra før, siste kom til verden i april 2017. Vi har slitt veldig med å bli gravid. Mange år med prøving og hormonbehandlinger. Så vi var forberedt på dette igjen nå med nr 3.

Jeg tok ut spiralen 2 juli og fikk samtidig beskjed om at veien kom til å bli tilsvarende. Fikk da med meg Primolut (blødningsfremkallende) og Letrozol (fremmer eggløsning) og ventet som avtalt 4-6 uker før jeg startet på Primolut.

Tok dette i 10 dager fra 31 juli til 9 aug. Blødning skulle komme ca 11 aug. Ingen blødning kom og jeg testet i går. Til min store overraskelse er jeg gravid ! Jeg får 1-2 på ukeindikator så må ha blitt gravid den 30 juli og er da 4+1 I dag.

Jeg er realist til de grader, så holder litt igjen på gledesropene. Men krysser alt som krysses kan for at denne mirakelspiren sitter! :Heartbigred

Grarulerer så mye og velkommen til oss:Heartred

Gratulerer og velkommen hit❤️

Gratulerer så mye! :happy:

Gratulerer så mye :) velkommen :greet025

Gratulerer så mye! Da er vi ca like langt på vei :D (Jeg er førstegangsgravid, har prøvd en stund). Jeg er ca 4 + 4 i dag, fikk positiv test i går. Så spent! :D

Gratulerer så mye! Da er vi ca like langt på vei :D (Jeg er førstegangsgravid, har prøvd en stund). Jeg er ca 4 + 4 i dag, fikk positiv test i går. Så spent! :D

Så spennende:D Gratulerer til deg også♡ Jeg fikk 1-2 på test med ukeindikator i dag, har og vært å tatt HCG blodprøve i dag og ny på fredag. Lurer på når jeg kan få 2-3 På den med ukeindikator :rolleyes:

Back
Topp