I sjokk(oppdatert)

Linda31

Forumet er livet
Vet dere hva? Ringte en mann på døra her nå. Smilte så fint før han spurte: Hei, kan jeg få ta nakenbilder av deg? [:'(]
WTF tenkte jeg. Spurte om han var normal.. Jda, helt seriøs jeg sa han..
Lukte døra og låste alt som kan låses her [:o]

Har snakket med politiet nå.. De har fått flere tlf ang denne mannen i sandens området i hele helgen.. De tror det er en som vil sjekke ut om folk er reist på påskeferie. De skal ha ekstra biler som kjører i de områdene hvor de har fått mange tlf fra.. Ekkelt ekkelt ekkelt [:o]

[8|][8|][8|][8|][8|][8|]næ, er han heeeelt BLÅST eller [:'(][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:'(] erre muli

Frekkeste!![:@]
Hadde noen gjort det her hadde jeg ledd og venta på at de skulle avsløre seg som sjult kamera...........[;)]

Ville ikke vente på noe som helt jeg.. Er jo alene hjemme [:o] Men han stod faktisk med kamera i hånden og.. Ekkelt.. Tenk hvis det er en som går rundt og sjekker om folk er på ferie..

ORIGINAL: Linda29

Ville ikke vente på noe som helt jeg.. Er jo alene hjemme [:o] Men han stod faktisk med kamera i hånden og.. Ekkelt.. Tenk hvis det er en som går rundt og sjekker om folk er på ferie..

*grøss*
Tror jeg hadde tatt en tlf til politiet.........

ORIGINAL: *~Janne2101~*

herregud!Anmeld mannen!!!!!!!!!!!!
Skummelt å ha sånne folk rekendes rundt i nabolaget!

ORIGINAL: Bymusa

Ring politiet du, de kan i allefall få beskjed om det

Ikke itvil i min sak. ring politiet. Han er jo tydelig skrudd i hue[:@][:@]

Bra at politiet er observang, en som skal rundt å bryte seg inn i tomme hus i påsken det då[&:]

Back
Topp