Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynt på julegaver eller er du allerede ferdig kanskje?
Hva står på ønskelisten din og ungene?
Jeg begynner å bli ferdig med julegaver, og er veldig glad for det. Har termin i februar og er ganske mye tøffere for bekkenet nå. Har fått kjøpt noen julegaver på salg i år og er veldig fornøyd med det.
Vi har ønsket oss litt forskjellig i år. Nye kjeler, bambus sengetøy, ullundertøy, ny radio og litt interiørgreier. Lille H ønsker seg litt forskjellig med leker og utstyr, som balansesykkel, sandkasse og ski, samt morgenkåpe og klær. Det er så greit med besteforeldre som vil ha ønskeliste
Hva med dere?
Åh, så spennende
Det blir barn nr. ? Jente elr gutt?
Ikke lenge til termin her nå<3
Her lages det også ønskeliste i forhold til barna. Veldig greit får man ting de trenger og som de ønsker Balansesykkel var ikke dumt, noen spesiell du har tenkt på?
Ski ja, har tenkt på det selv...men lurte på å vente til neste vinter...men hmm...
Ellers vet jeg han får nettbrett,stor lastebil til å leke med ute, en del klær,sengesett etc.
Vi voksne ønsker oss nye puter,vannkoker, kaffemaskin og biffkniver.
Ellers vet jeg mannen ønsker seg en bok veldig og jeg en veske
Åh, så kosDet er lillebror som kommer og gjør oss til en komplett familie på fire
Nei, det kan vel skje når som helst hos dere? Masse lykke til! Da er du kanskje godt i gang med julegaver?
Har ikke sett på noen spesiell balansesykkel, det finnes jo så mange. Nettbrett var ikke dumt, er litt lei av "pille på mamma sin fon"
H fikk langrennski av en svært entusiastisk venn, men de er litt store, så håper at vi kan bruke de i to sesonger. Mannen stod aktivt alpint ganske lenge, så det er litt prestisje i familien at de skal prøve tidlig. Regner med at det er gaven fra farmor og farfar i år Har også hørt fra flere alpintvenner at det skal være helt topp i barnebakken med toåringer
Ojojoj, virkelig når som helst!Åh, så kos
Ja, hun kan i grunn det. 38+3 i dag
Jeg er godt i gang med gaver ja
Ja, her er han veldig opptatt av både tlf`en min og lap topen. Skal se videoer og høre eventyr
Aha, skjønner Ekstra viktig med ski tidlig da vettu Men vi har nemlig hytte på fjellet så blir uansett ikke lenge til her heller altså
Ojojoj, virkelig når som helst!
Hvor finner du eventyr? H liker best å spille puslespill og fantorangen-appen...