I ren desperasjon har jeg nå +spm til TAUZA

Vand

Forumet er livet
gått til innkjøp av den "sovelampa" som tauza har!!! NEKTER å våkne kl 05.15 flere ganger[>:][8D]

*krysser alt jeg har at dette fungerer*

Og TAUZA: Har dere den "Hele" soveskiva på, eller har dere den todelte?????

[:D]

Den vurderte jeg og når hun våkna 06 - tenkte på den med en gang [8D] Heldigvis var den med den gangen - klokka 07 er godkjent [8D]

Den har vi også[:)] Men har ikke tatt den ibruk enda. Har ikke hatt bruk for den enda. BANK BANK BANK!

Og vand. Snuppa di som er så veslevoksen tror jeg skjønner om du har den 2 delte skiva på[:)]

ORIGINAL: ..christine..

Den har vi også[:)] Men har ikke tatt den ibruk enda. Har ikke hatt bruk for den enda. BANK BANK BANK!

Og vand. Snuppa di som er så veslevoksen tror jeg skjønner om du har den 2 delte skiva på[:)]

hun er igrunn ikke veslevoksen, hun er MYE mer baby enn storesøstera var[8D] Men vi prøver 2delt.... Har pratet om det i hele ettermiddag[;)]

Hvordan går det med dere da christine? Har Felix gitt dere bedre netter nå?

vi har den reiseversjonen. og da er det bare den todelte. Bruker den ikke nå lenger.. siden han sover til 8[:-][:-]

ORIGINAL: TauZa

vi har den reiseversjonen. og da er det bare den todelte. Bruker den ikke nå lenger.. siden han sover til 8[:-][:-]

Det gjorde Emma og en periode, desverre kun en periode på 2 uker så var vi back to basic [:o] Hvor lenge har Ådne sovet til 08???

ORIGINAL: TauZa

WOW!!!!!

*håperhåperhåperhåperhåper*

tror ikke har stått opp før sju mer enn fem ganger siden juli[8D][8D]

Men huske at her i huset er det ingen som må opp på . Men han har i perider å rota på kvelden og har vært litt voken på natta.. så jeg hadde egentlig vært mer fornøyd  om han sov hele natta og sto opp klokka 7.

Hadde egentlig bestemt meg for å beygnne å vekke han halv åtte men åååå det er jo så deilig å sove!

Dette skulle IKKE være en skrytetråd for de som har unger som sover lenge[>:]

*ser på klokka*. Har nå vært våken i 15 timer, hvor lenge har dere vært oppe?[>:]

[8D][8D][8D]

Hvor kjøpte du den hen Vand?

ORIGINAL: Anis

Hvor kjøpte du den hen Vand?

På en lokal butikk som forhandler det meste her! Så hvis dere har en baby-utstyrsbutikk i nærheten, så sjekk der! [;)]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: ..christine..

hun er igrunn ikke veslevoksen, hun er MYE mer baby enn storesøstera var[8D] Men vi prøver 2delt.... Har pratet om det i hele ettermiddag[;)]

Hvordan går det med dere da christine? Har Felix gitt dere bedre netter nå?

Tror jeg har konkludert med at grunnen til vi sliter. Er at gutten er konstant syk. Har endelig fått legen til å skrive henvisning til hals spessialist. Sist uke hadde han feber hele uken. Så på tirsdag denne uken, begynte han på igjen. Streptokokker i hele munnen og halsen. Slever som en galning for han har så vondt for å svelge.

Nå skal vi ha HJELP. Både til meg og han. Mandlene skal på DØR!!!!

Back
Topp