I prøveperioden

ludine

Betatt av forumet
Jeg lurer på om dere tok noen spesielle hensyn mens dere var prøvere.

Jeg tar folat, og drikker ikke alkohol i denne perioden. Røyker ikke heller, men det har jeg aldri gjort. Prøver å tenke på hva jeg spiser (ikke spise ting som potensielt kan være skadelig), men hender jeg glemmer meg bort.

Er det andre ting det er lurt å tenke på??

Jeg syntes det høres ut som du allerede gjør det veldig riktig ;)

Lykke til da :)

Jeg også tenker at det du gjør er helt riktig  Rådet mitt må være og huske og slappe av... Kan fort bli veldig stressende hvis man hele tiden skal gjøre alt riktig :)

Masse lykke til :)

Lev som normalt frem til positiv test. Lykke til! 

Jeg vil råde deg til å ikkje gjøre så mye annet enn det helt åpenbare: fortsett som ikkerøyker og ta folat. Dersom du ikke er avholds fra før er det ingen grunn for å droppe alkohol eller forsake roastbiff, blåmuggost og salami. Det kan bli mange lange måneder uten, dersom det ikke klaffer på første forsøk. Så går du heller gjennom lista over hva som er nei og hva som er ja den dagen testen er positiv. Lykke til =)

flink du er! gjorde ingenting av det her selv, men stå på og lykke til!

Labambie skrev:
Lev som normalt frem til positiv test. Lykke til! 

Sign

Jeg ville levd som normalt frem til positiv test, og ta folat da (som du alt gjør).

Lykke til,håper det klaffer fort for dere

Jeg levde helt som normalt - det eneste jeg gjorde ekstra i prøvetiden (og tiden før) var å ta folat.
Men jeg er ingen røyker, og jeg tar et glass vin hvert jubelår, så jeg tror neppe livsstilen min er spesielt skadelig i utgangspunktet.
Høres ut som du har et veldig sunt startpunkt du også :-)

Back
Topp