I overkant nervøs for SA

Baby070117

Betatt av forumet
Jeg er førstegangsgravid, og hadde aldri sett for meg at jeg skulle være så nervøs for å miste den dagen jeg ble gravid som det jeg faktisk er. Er nesten nervevrak før hvert toalettbesøk for om det skal være blod der! Er det flere som er lik, eller er jeg helt paranoid av ingen grunn? Haha, det er fortsatt surrealistisk at jeg er gravid, så kanskje at det gjør det også :) Er bare så fryktelig lenge å vente til man er 12 uker på vei! Huff :bored:

Jeg er heelt lik! Men prøver å tenke at det skal gå bra. Skjer det så skjer det, hjelper liksom ikke å være stressa og nervøs. Men det er nokk lettere sagt en gjort :p Vil jo så gjerne at det skal gå bra <3

Var også sånn første gangen :P gikk ikke over etter uke 12 heller. Var veldig slitsomt! Denne ganga har jeg en anna ro :)

Huff, det er godt å høre at det ikke bare er meg! Haha, man jo jo bli gal av mindre :) Jeg vil så gjerne at alt skal gå bra, og tør nesten ikke tenke på at det kan gå dårlig en gang. Satser på at jeg er mamma neste år <3

Jeg er også sånn.. Hadde en MA i mars så merker jeg er utrolig stressa over å oppleve det igjen :-/ tenker på det store deler av dagen..

Slik er jeg også:( Med førstemann var jeg smånervøs den første tiden. Da jeg ble gravid i desember ifjor var jeg veldig avslappet, men etter at det endte i en MA er jeg veldig nervøs nå. Samtidig prøver jeg å tenke at statistikken er på vår side:) Må innrømme at graviditeten tar opp veeeldig mye av tankene for tiden:)

Jepp! Og har det veldig likt som nemis, første graviditeten var jeg sånn passe nervøs hele veien, andre gang var jeg veldig avslappet, men mistet så denne gangen er jeg litt nervevrak... Kjennes ut som jeg blør hele tiden, og blir like letta hver gang jeg er på do uten at det er rødt på papiret :)

Med førstemann fantes jeg ikke nervøs, jublet over at jeg var symptomfri til uke 6. Noe som bikket uke 7. Spøy som en gris, var ikke i tvil om at det var et lite nurk inni der. Men nå, føler at jeg blør hele tia. Nervevrak til 1000.. (Har mista 3 på rappen da)

Back
Topp