I neste måned...

Lisee

Elsker forumet
I neste måned blir vi mammaer, dere!!![:)]
(Kanskje ikke første gang for alle) Helt utrolig å tenke på, spør dere meg!!![:D]

Jiiiiiippiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!
Håper han kommer før termin jeg da he he[:)]
Gleder meg så utrolig masse nå!!!!

oi... hehe nå ble jeg litt paff her.. ja en mnd igjen..[:D] blir et utrolig spennende år dette her[:)][:)]

HURRA som jeg gleder meg!! [:)]

Jeg skal pine meg gjennom januar, men så fort den er over kan hun komme [:D]

Nå ble jeg redd...Første gangen jeg har følt det slikt[&:] Det er jo ikke lenge siden jeg satt med testen i hånda og ringte gubben på jobben[8|]

Å dette skal bli spennende:)
gleder meg sååå[:D][:D][:D]

oioioi[:D]
Tiden har jo egentlig gått kjempefort!nå plutselig er det bare januar igjen,å alt kan jo skje nå fremover[:D]
gleder meg og gruer meg litt[;)]

Ja nå flyr tiden jenter.......... Og jeg har 1000000000000000 ting som skulle vært gjordt! 3 uker igjen til permisjon hihihi [:D]

Deilig at tiden ikke står helt stille...
Jeg kjenner at jeg begynner å bli rastløs og at jeg vil ha det meste i orden nå snart.
Heldigvis så er jeg 100% sykemeldt den siste mnd nå før perm. Kjenner at det hjelper på for da trenger jeg ikke stresse så sinnsykt. [:)]

Oj, oj, oj... spennande! Skal berre ha eksamen (jada, endelig ferdig utdanna... berre 1-2 år for seint...) 13. januar, så kan endelig babyen komme i første rekke! Håper den ikkje kjem lenge før termin, for eg må ha den siste måneden til å kose med magen! Og berre tenke på den! Og så alt som skal handlast inn.... uff... begynner å få det travelt... jaja, det ordner seg! [:D]

Back
Topp