I need some help..

*Vanilla*

Andre møte med forumet
Hei.
Har egentlig en annen brukerkonto her inne, men av litt forskjellige grunner føler jeg for å vere litt anonym..

23.09.2010 hadde jeg min siste mens.. 4,5 og 6 oktober hadde jeg samleie..
Syklusene mine varrierer alt fra 30 til 35 dager..
Saken er at jeg enda ikke har fått TR.. Er på dag 40 idag.. Tok en test på torsdag(28.10), det var ikke med morgenurin og en "billigstrimmel", den viste negativ..
Men OM jeg hadde vert gravid, skulle ikke den ha vert pos da?
Har igrunn ingen symtomer på ett sv.skap.. Har litt mer utflod kanskje, og manglende mens, men ikke mer enn det..
Og i følge bv sin terminkalkulator (om jeg da tar utgangspunkt i 30 dagersyklus) er jeg da 5 + 2 idag.. Testa jeg fortidlig sist gang? Eller hva mener dere?
Ser det er en del som har fått pos test allerede 3 uker på vei.. [&:]

Om du hadde mens 23.9 og tok test 28.10 skal de ikke være for tidlig å teste.. MEN.. kan jo være fordi at du ikke testa med morgen urin.. kjøp en digital og test i morgen med morra urinen [;)]

ta en digital test med morgenurin, så får du svaret. ingen her kan vite det

ta en test om et par dager om ikke TR har kommet[:)] kan være du testa litt tidlig. noen får jo ikke positiv test før 2-3 uker etter TR skulle vært der[:)]

Veit jo at dere ikke kan vite om jeg er gravid eller ikke.. [:)] Bare lurer på om det er mulig at en får negativ test men likevel kan vere gravid?
Men ja, får bare ta en ny test om noen dager om TR ikke dukker opp så får jeg vel svaret.. [:)]

Back
Topp