I natt....

tiriltunge

Glad i forumet
Marsmagi 2025
Kjørte jeg min splitter nye bil utfor ei klippe,dytta mannen min så han fikk ett grillspyd gjennom halsen å i tilegg Bruce willies var ambulanse personell !!!! Hvaaa er det så skjer i drømmeland her!!!

Haha, godt det ikke bare er jeg som har rare drømmer :p Jeg drømte at mannen gikk på butikken med rumpa bar, som om det var det mest normale i verden :hilarious:

Haha, godt det ikke bare er jeg som har rare drømmer :p Jeg drømte at mannen gikk på butikken med rumpa bar, som om det var det mest normale i verden :hilarious:
Hahahahha døøøør!!!! Jaja det hadde sikkert gådd det og :wtf: men Bruce willies som helsepersonell,hadde gladelig jobbet sammen med han:dance011

Samme her, hadde ikke vært meg imot :smiley-bounce022
Hahahah hærlig !! Bare jeg ikke drømmer om mus,ja som i gnagere,er hysterisk redd i utgangs punktet....så mareritt om mus kommer til og ta livet av meg :confused2:sick006

Graviddrømmer er merkelige ting!

Har stortsett sove draumlaust siste vekene, med unntak av i natt. Drøymde om mange koselege kvardagssitusjonar sånn 2-3år fram i tid, der storesøsken og nykomlingen gjorde ting i lag
❤️
Så lenge det ikkje er mareritt er eg fornøgd;)

Då eg venta nummer 2 drøymde eg at nummer 1 ramla mellom isflak og holdt på å drukne, utan at eg klarte å nå tak i han. Det var grusomt:sad015
Hadde fleire draumar av same kaliber seinare, men klarte å tvinge meg til å vakne før dei vart for jævlige. Men den med isflaka, hugsar eg fortsatt! (Sjølv om det er over 9år sia).

Back
Topp