I natt var det action gitt

jente05

Forelsket i forumet
jeg kutta like godt opp magen og koste litt med babyen min jeg...[;)] Hun var så innmari fin. Hun lå inni ett fiskegarn, noe som var HELT naturlig, så jeg måtte tulle henne ut av dette før jeg kunne se henne.
Kan errindre at jeg var veldig fasinert av de små babyføttene. Hun kunne naturligvis vinke, smile og si "hade".
Når jeg var ferdig å kose "knødde" jeg henne inni og lukka glidelåse igjen...

Herregud. Sykeste drømmen EVER!!!

haha... ja det er mye rart vi skal drømme om..[8D]

jeg drømte at jeg fikk rier og skulle kjøre til sykehuset *som ligger 40min unna*
samboer`n var på jobb og skulle møte meg på sykehuset, så jeg måtte kjøre selv..
merka etter litt at det bli litt travelt, så jeg ringte svigerfar for å få han til å møte meg på veien å kjøre resten.. når han kom begynte fødselen så han måtte ta hu i mot.. midt i vein... [8D] gikk bra da heldigvis..
*men håper virkelig ikke jeg er sanndrømt*

jeg har også slike merkelige drømmer[:)] Jeg drømte f.eks at nurket lå å sparket så hardt og tumlet så masse rundt inne der, at vi plutselig så hele omrisset av han i huden min, og så nøs jeg, og da kom han ut gjennom navlen min. Og alle var så sinte på meg, for det var for tidlig, og han var for liten og sånt[:)] Og alt hva jeg prøvde å forklare dem at jeg fikk jo ikke til å putte han tilbake, tvingte de meg til å feste navlesnora igjen, å putte han opp i dåsa..  Drømmer veldig om fødsel nå merker jeg[:D]

ORIGINAL: jente05

jeg kutta like godt opp magen og koste litt med babyen min jeg...[;)] Hun var så innmari fin. Hun lå inni ett fiskegarn, noe som var HELT naturlig, så jeg måtte tulle henne ut av dette før jeg kunne se henne.
Kan errindre at jeg var veldig fasinert av de små babyføttene. Hun kunne naturligvis vinke, smile og si "hade".
Når jeg var ferdig å kose "knødde" jeg henne inni og lukka glidelåse igjen...

Herregud. Sykeste drømmen EVER!!!

Hihi [:D]
Tenk hadde det enda vært så enkelt som en glidelås...

Hahaha.....vi har de sykeste drømmene nå når vi går gravide. Ønsker meg en sånn glidelås ja [:)][8D]

Back
Topp