I natt våknet jeg av et dunk...

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Og det var lillegutt som falt ut av senga vår. Og som han skrek, stakkar han må jo ha blitt livredd! Kjente det gjorde vondt lengst inne i mammahjertet. Men han sluttet å gråte så fort han fikk sutten og sovnet kjapt så han slo seg sikkert ikke så ille:)
Skjønner ikke åssen han har klart å komme seg helt ned til fotenden i søvne?!

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Å huff, det må ha vært fælt :(

Frøkna her og kom seg ned mot fotenden en gang, da våkna jeg heldigvis før hun datt ut :o

Hadde det vært skikkelig vondt hadde han nok ikke sovna igjen så fort ;)

nå er de heldigvis så store at var nok mest sjokket men de rører fort på seg nå

Stakkars:( fort gjort med disse små. De ligger ikke akkurat i ro når de sover ;)

Og det var lillegutt som falt ut av senga vår. Og som han skrek, stakkar han må jo ha blitt livredd! Kjente det gjorde vondt lengst inne i mammahjertet. Men han sluttet å gråte så fort han fikk sutten og sovnet kjapt så han slo seg sikkert ikke så ille:)
Skjønner ikke åssen han har klart å komme seg helt ned til fotenden i søvne?!

Må innrømme at jeg lurer mer på hvordan han kom seg dit uten at dere merka det :P
Men ikke alle sover så lett som meg regner jeg med.
Jeg får ikke sove med unger i senga sammen med meg :P

Må innrømme at jeg lurer mer på hvordan han kom seg dit uten at dere merka det :P
Men ikke alle sover så lett som meg regner jeg med.
Jeg får ikke sove med unger i senga sammen med meg :P
Vi sover tungt, men jeg har alltid våknet før,hvis han har satt seg opp eller rørt mye på seg. Tror han må ha rullet seg gradvis mot kanten i løpet av natta :P

Uff, stakkars! Men godt at det gikk så bra :) De tåler mye disse små! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Uff stakkar:/ det bruker heldigvis gå bra, selv om både foreldre og barn skvetter..
Akkurat det samme har skjedd her en gang.. Forstår heller ikke hvordan det går an:p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det har vesla her gjort oxo, aner ikke hvordan a kom seg nedi der....
Tror de skvetter mere enn de slår seg, men vondt i mammahjertet ja

Vi sover tungt, men jeg har alltid våknet før,hvis han har satt seg opp eller rørt mye på seg. Tror han må ha rullet seg gradvis mot kanten i løpet av natta :p

Jeg våkner av den minste lille ting og hører ungene gjennom veggen om de lager en minste liten lyd.
Kjenner at det er slitsomt i blant, for søvnen blir jo ikke opptimal da.
Skulle gjerne hatt så godt sovehjerte som du ;)

Jeg våkner av den minste lille ting og hører ungene gjennom veggen om de lager en minste liten lyd.
Kjenner at det er slitsomt i blant, for søvnen blir jo ikke opptimal da.
Skulle gjerne hatt så godt sovehjerte som du ;)
Ja det kan fort bli slitsomt å være så lettsøvd! Moren min er helt lik som deg :P Men hvordan går det å få sovet på dagtid etter nattejobbing dersom man og barn skulle være hjemme?

Back
Topp