I natt trodde jeg virkelig....

Mr.Darcy

Gift med forumet
....at kanskje noe ville skje.....

Var så innmari rar i hele går ettermiddag og kveld. Hele kroppen var skikkelig rastløs og urolig. Samtidig som jeg var kjempesliten. Prøvde å legge meg på sofaen, men det var nyttesløst....alt for urolig. HAdde en ekstremt nervøs mage også, med tusen sommerfugler, og jeg løp på do et par ganger...... En skikkelig sånn ut av deg sjæl opplevelse..... [8|]

Eneste måten å roe ned kroppen på, var å drive å rydde.....så jeg rydda frem til kl 10.30 igår....vaska klær, tørka støv o.l.

Men neida, ingenting skjedde......sitter her idag, like "normal" som før og INGEN tegn til baby.....[:'(][&:][:(]

æsj da, er ikke det typisk, krysser fingrene for at den lille finner veien ut snart[:)]

tipper det skjer i kveld jeg[:)]

da skjer det sikkert noe snart....ååå som jg savner en tiden u er i nå... hehe heldige du[:D][:D] nyt d

Håper natta bringer gull ja....[:D]

Vil gjerne ha henne ut nå, så jeg kan få hilse ordenltig på henne....[:)]

Man blir ofte veldig rastløs rett før en fødsel. Plutselig får man en voldsom energi, og jegg tror den energien kommer fordi kroppen er klar til å bruke masse energi på fødselen[;)]

kanskje et lite forvarsel... noen få dager før jeg ble lagt inn på føden hadde jeg så inmari energi og ville pusse vinduer og greier (la fra meg vinduspusse-tankene da, for det hadde jeg jo lest at man hadde lyst å gjøre rett før fødsel, og jeg hadde ikke termin på et par uker ennå [&:])

Back
Topp