I natt skjedde det noe rart!

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Når jeg la meg i går var jeg litt uggen, og en time etter jeg hadde sovnet våkner je av at frøkna i magen borrer seg nedover i bekkenet mitt. Jeg legger hånda utenpå og kjenner bevegelse under trusekanten! Tror nesten at hu festet seg jeg??
Var en merkelig følelse og i dag har jeg nedpress som fy!

Hehe ja, det er mye rart som skjer for tiden med disse kroppene våre nå når det virkelig begynner å nærme seg fødsel :)

Våknet også av at det skjedde noe "der nede" inatt. :P Jeg skvatt til, og fikk sånn plutselig trang til å gå på do. :P Men tror det var bare noe midlertidig flytting, for kjenner ikke følelsen av nedpress i dag. :P

Kjenner slike bevegelser ofte. :) små hender som treffer livmorhalsen osv :)

Har kjent det samme noen par ganger. Kjenner at buksekanten går utover og til tider veldig nedpress. Skikkelig merkelig følelse :p

Dette har jeg også kjent. For sånn ca en uke siden. Og siden da har han ligget veeeldig langt nede. Sånn type, 4 cm fra utsiden, kjennes det ut som. Hvis jeg holder handa over kjenner jeg veldig godt at han er der nede, og noen ganger kjennes det ut som at han bare skal falle ut. :p Vet ikke om han har festa seg enda, synes jo det er litt tidlig, er ikke 33 uker engang :p

Back
Topp