I natt så

Frk.Chicka

Forumet er livet
drømte jeg at vi flytta inn i nytt hus jeg!

Ett skikkelig oppussingsobjekt..
Å herreguuuud hvor jeg har pussa opp i natt, er fysisk sliten av dette her jo!

Også SÅ virkelig da..
Shoppa nye møbler, malt, tapetesert osv osv..
Blei nesten litt skuffa idag når jeg våkna jo[8D][8D][8D]

Det er så kjedelig når man har så livlige drømmer.

Like før jul hadde jeg rett og slett ett mareritt.. drømte at det var juleaften og vi dreiv å ordna i stand her. Gubben skulle dusje, men vi hadde ikke bad så måtte gå flere mil til nærmeste dusj. Plutselig raser det inn en haug med folk som vistnok var i slekt med svigermor ett eller anna sted laaaaaaaaangt utti (16 menninger eller no i slik). De begynner å rive vårt (NYOPPUSSA OG AKKURAT FERDIGE) kjøkken for der skal eldstegutten ha senga si! De setter opp noe rukkel av en benk på halve kjøkkenet også setter de senga til eldste på andre halvdelen (man må jo regne med å sove på kjøkkenet sier dem). Soverommet hans skal dem gjøre om til gang. Oppi alt dette driver svigermor og svigerrinna mi på kjøkkenet og lager mat.. når jeg uttrykker min frustrasjon til dem, så bare sier dem "jaja.. lurer på om vi får sprø svor på ribba i år da"..

Jeg våkna og var sint faktisk.. det gikk ei lita stund før jeg skjønte at det var en drøm.. dæven hvor livaktig det var.[:-]

Hehe, enkelte drømmer er skikkelig livaktige ja!

Jeg tok igjen min drøm med å snu opp ned på kjøkkenet og gjort litt forandringer der da.
Litt igjen, men nesten ferdig nå.
Gjør litt godt for sjela det og da, så drømmen min var da godt for noe[8D]

Back
Topp