i natt laller snuppa

tuppetupp

Gift med forumet
på eget rom for første gang[:D] ska bli spennende å se om ho sove bedre...har sovet fra 21-6 i noen uker nå..men nå siste dagene har ho begynnt å vokner av lyder fra oss(haha[:D]) når vi snur oss osv altså[8D][:D]

så nå har ho fått myyye pupp, noen skeier med grøt (har begynnt så vidt med det, å ho eeelsker det[;)]) så nå håper jeg ho sover gått på eget rom der det er stillt og fredelig!

blir rart å ikke ha henne ved siden av meg da, men er jo vegg i vegg[;)]

Så spennende [:)][:D]

Jonas har spist hver 3. time på natta i 14 daga så han bli ikke flytta på eget rom enno... [8|] Har sagt de at når han søv natta over ska han få på eget rom, men de sjer itj ut te å bli me de første... Han trives sikkert så godt inn sammen me oss...

ORIGINAL: idama

på eget rom for første gang[:D] ska bli spennende å se om ho sove bedre...har sovet fra 21-6 i noen uker nå..men nå siste dagene har ho begynnt å vokner av lyder fra oss(haha[:D]) når vi snur oss osv altså[8D][:D]

så nå har ho fått myyye pupp, noen skeier med grøt (har begynnt så vidt med det, å ho eeelsker det[;)]) så nå håper jeg ho sover gått på eget rom der det er stillt og fredelig!

gir du grøt bare på kvelden? hvorfor begynte du med det så tidlig?er det vanlig? vet ikke så mye om det jeg..

Så deilig hvis ho får til å sove bedre på eget rom da! Mer behagelig for dere alle sammen det [:)]
Husk å fortelle oss imorra hvordan det har gått da!!

Tenker Håkon skal få flytte inn på sitt rom også etter jul eller nyttår. Har ønsket oss babycall (kun lyd)
til jul, så hvis vi får det så tør kanskje mor å la arvingen få fred på sitt rom [:D]

ORIGINAL: smurfen

ORIGINAL: idama

gir du grøt bare på kvelden? hvorfor begynte du med det så tidlig?er det vanlig? vet ikke så mye om det jeg..

jeg har begynnt å tilvenne grøt på dag tid nå i noen dager..er anbefalt å prøve på dag tid først, så man ser hvordan babyen reagerer på det..ho liker det kjempe godt, så tenkte jeg skulle prøve nå på kvelden for å se om ho sover hele natten gjennom i gjenn. Har gjort det lenge men nå i d siste har ho begynnt å vokne litt på natta i gjenn, så jeg tenkte att ho kanshe ikke blir mett nåkk av bare puppen lenger..men uansett så er det rundt 4 mnd man kan starte med grøt, med måte selfølgelig[;)]

Back
Topp