I motsetning til mange av dere...

Mary Evelyn

Glad i forumet
..vil jeg gjerne ha noen uker til før babyen kommer, selv om jeg er 37+3 nå. Blir derfor litt småbekymret når formen er så dårlig som idag. Lett hodepine, sporadisk kvalm, det svir i øynene(sannsynligvis fordi jeg er trøtt, mn ikke får sove..) og mer vann i kroppen. Min førstefødte kom på denne tia - ble da satt igang pga preeklamsi. Satser på at det gir seg til i morgen.. Vil så gjerne få tid til å ro ned og forberedt litt hjemme før det skjer..

Du må gjerne få noen dager av meg;-)

Håper virkelig ikke du får forgiftning! Begynner å bli nervøs for det samme selv.. Hadde litt protein og litt høyere blodtrykk enn normalt på mandag.. I dag er jeg så kvalm at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Hovne bein og hodepine også, så jeg har sendt melding til jm om vi skal sjekke det i kveld eller om det er tidsnok å sjekke på kontroll på sykehuset i morgen...

God bedring til deg:-) Håper det bare er at du er utslitt og at du får litt skikkelig kvalitetssøvn de neste nettene:-)

Da satser vi på at vi veksler noen dager fra hverandre:-) Men egentlig så tror jeg du kommer til å føde nå i helga, så det blir ikke mye jeg kan ta fra deg..:-)

eg er lett forkjøla i tillegg, og satser på at mye av årsaken ligger der.. Om jeg har hodepine og føler meg på samme måte i morra tidlig stikker jeg innom jordmor med en urinprøve for sjekk.
Jeg er inne ukentlig til kontroll nå, men fikk beskjed om å komme innom om jeg merket noen tegn til SF. Gikk så utrolig fort sist

Da satser vi på at vi veksler noen dager fra hverandre:-) Men egentlig så tror jeg du kommer til å føde nå i helga, så det blir ikke mye jeg kan ta fra deg..:-)

eg er lett forkjøla i tillegg, og satser på at mye av årsaken ligger der.. Om jeg har hodepine og føler meg på samme måte i morra tidlig stikker jeg innom jordmor med en urinprøve for sjekk.
Jeg er inne ukentlig til kontroll nå, men fikk beskjed om å komme innom om jeg merket noen tegn til SF. Gikk så utrolig fort sist
Ja, håper på helga jeg også, for nå er det nok;-) Jordmora var ikke bekymret for sf, ho var overbevist om at det er fødsel i anmarsj;-) Hadde virkelig ikke gjort noe;-)

Håper du føler deg bedre til i morgen da:-) Også får du holde oss oppdatert:-)

Forstår godt du vil ha litt mer tid mtp forrige sv.sk, håper dette er noe som går over!! Jeg vil også ha i alle fall en uke til, selv om jeg egentlig er klar. Mannen holder på å ominrede loftet vårt, og lager nytt stort deilig soverom til oss der. Han har som mål å ha klart vårt og storesøster sitt før lillebror kommer. Han er flink og henger virkelig i, så kanskje det går. Jeg har kost meg og plukka ut lekker tapet, teppe og kjøpt en nydelig prismelysekrone til å stasje rommet med :)

Forstår godt du vil ha litt mer tid mtp forrige sv.sk, håper dette er noe som går over!! Jeg vil også ha i alle fall en uke til, selv om jeg egentlig er klar. Mannen holder på å ominrede loftet vårt, og lager nytt stort deilig soverom til oss der. Han har som mål å ha klart vårt og storesøster sitt før lillebror kommer. Han er flink og henger virkelig i, så kanskje det går. Jeg har kost meg og plukka ut lekker tapet, teppe og kjøpt en nydelig prismelysekrone til å stasje rommet med :)
Bilde når dere er ferdig !!:-)

Gleder meg til å se bilder:-)
Formen min var betydelig bedre igår, så det svinger nok litt bare. Men i morrest var det på'n igjen: denne gang var jeg så utrolig svimmel! Har vært svimmel når jeg har skifta stilling på nettene, og var mye plaget med det i natt. Tok to timer fra jeg sto opp til svimmelheta gikk over. Skikkelig ubehagelig! Nå er jeg "normal" igjen..

Jeg stresser heller ikke! Men nå har jo jeg en dato å forholde meg til så blir jo litt annerledes! Kjenner jo at jeg gleder meg veldig til å hilse på lillingen men han får bare holde seg der til 19.!

Håper du slipper sv.forgiftning! Det er ikke noe særlig! Hadde det selv med første å måtte settes i gang!

Jeg har termin 20. :-) Og ble også satt igang sist pga svangerskapsforgiftning:-) Så da blir det spennende å se hvordan det går med oss fremover da!! Tror jo det skal bli naturlig denne gang, men liker ikke disse plagene i form av svimmelhet, hodepine etc...

Har du vært på ekstra kontroll for plagene? Er vel ikke så lurt å ignorere de?

Jeg vet. Nei altså jeg er inne en gang i uka på kontroll, og skal på sykehuset nå på mandag. Så blir det ikke noe mer tenker jeg at jeg venter til da.

Ja da kan du sikkert vente om du ikke blir værre'! Men la det nå ikke gå ut over deg og ungen om du skulle bli værre:) masse god bedring uansett:) er ikke noe kos å gå rundt å være i dårlig form:(

Takk for det:-) Så for meg at jeg måtte ringe inn idag da svimmelheta ikke virka til å gi seg, men jeg er rask å søke opp på nett og fant ut at det ikke er helt uvanlig. Og så ga det seg jo også:-)

Back
Topp