I motsetning til mange av dere

Vand

Forumet er livet
så er jeg overhodet ikke vant med å være alene[8D] Mannen er "aldri" noen steder, alltid hjemme..............

I dag og i morgen er han i Bodø, og jeg tror virkelig både han og jeg har godt av det! [;)] Godt å sitte her helt alene! [:D][:D][:D]

hehe, jeg har faktisk spurt Amund om ikke han skal ta seg en tur til forloveren sin i danmark snart :P Jeg vil ha Torje for meg selv litt!

Jaggu har vi det ulikt [8D] MEN er litt skummelt nesten, for jeg er godt vant... og synes det er deilig å ha senga, soffan og TV´n for emg selv [&:] Er bare på dagen og ettermiddagen James er grei og ha [8D]

Nei nå fikk jeg dårlig samvittighet, men det er litt sånn...... Så klart best å ha han hjemme! Men, som sagt... når man er vant emd å ha senga og soffan alene så [;)]

ORIGINAL: KathMor

Jaggu har vi det ulikt [8D] MEN er litt skummelt nesten, for jeg er godt vant... og synes det er deilig å ha senga, soffan og TV´n for emg selv [&:] Er bare på dagen og ettermiddagen James er grei og ha [8D]

Nei nå fikk jeg dårlig samvittighet, men det er litt sånn...... Så klart best å ha han hjemme! Men, som sagt... når man er vant emd å ha senga og soffan alene så [;)]

Har aldri opplevd "ditt liv", men jeg skjønner jo at vaner er vaner! [:D]

ORIGINAL: Reinbue

hehe, jeg har faktisk spurt Amund om ikke han skal ta seg en tur til forloveren sin i danmark snart :P Jeg vil ha Torje for meg selv litt!

hihi! [:D]

Tihi ser den vettu. Når K har vært mye hjemme uten noen som helst overnattingsturer begynner jeg ønske meg at han snart må på tur igjen[8D].

Ikke for å være stygg - men alenetid er også veldig deilig iblandt[:D]

ja alene tid er deilig.. iblandt[:)] jeg er jo egentlig vant med å være en del alene siden han jobber så mye og til alle tider + mye overtid + at han er på masse koferaser og kurs i tillegg men jeg vet han kommer hjem på kvelden.. det er deilig men nå skal han være borte hele uka stortsett å da kjenner jeg det litt.. er ikke voldsomt glad i å være alene på kvelden og natta[&:][:)]

ORIGINAL: KathMor

Ha ha ha.. Tenker akkurat likt! [:D]

Jeg er jo vant til å være alene 2 uker om gangen + mange viddaturer med gutta osv...
Alltid syns det har vært suuuperdeilig med litt alenetid når mannen reiser, og himmelsk deilig å få han hjem igjen!! Ingenting slår gjensynsglede!!![:D][:D]

Nå har mannen vært hjemme sykemeldt siden juli, og er nå rygpasient...[8D] Behøver vel ikke utdype det noe særlig???[8D][8D]

Jeg skulle ønske jeg aldri var aleine!! Men godt med litt aleine tid iblandt, men jeg har fått for mye av det [:'(][8D]

samme her,bortsett fra når han jobber kveld.jeg maser på at han må komme seg mer ut. men samtidig er det greit at han er hjemme,da kan jeg reke på kvelden [8D]

K går søren meg aldri utav huset[:'(]
Jeg ELSKER alenetid..akkuratt nå har vi bare en stue også..såeh..[>:][&:]

Back
Topp