mb Gift med forumet 18 Jun 2006 #1 Nå går programmet på tv2. Er så fantastisk at jeg må bare se det en gang til
snusken Forumet er livet 18 Jun 2006 #2 Takk for tipset! Den har jeg ikke sett! Får sette det på nå mens jeg vasker resten av stuegulvet!
mb Gift med forumet 18 Jun 2006 #3 Må innrømme jeg ble baby syk av å se den ja. Til og med fødselen så koselig ut igjen. [:)][8D]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 18 Jun 2006 #4 har ikke fått sett det før, og fikk bare sett bruddstykker i dag, for JRjr ville ha litt oppmerksomhet[;)] Men håper jeg kan få se det neste gang jeg blir gravid[:)]
har ikke fått sett det før, og fikk bare sett bruddstykker i dag, for JRjr ville ha litt oppmerksomhet[;)] Men håper jeg kan få se det neste gang jeg blir gravid[:)]
Linka Gift med forumet 19 Jun 2006 #6 ORIGINAL: Star83 Har ikke tv2 vi... Ikke vi heller enda, men når vi flytter får vi det. Har ønsket å se den dokumentaren altså !! Klemmer
ORIGINAL: Star83 Har ikke tv2 vi... Ikke vi heller enda, men når vi flytter får vi det. Har ønsket å se den dokumentaren altså !! Klemmer
Lucki83 Gammelt medlem VIP 19 Jun 2006 #7 Får komme på besøk til deg neste gang de sender det jeg da![;)]