I mors mage - hva syns dere?

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
Jeg for min del satt gjennom hele programmet og lurte på hva jeg sløste bort tida mi med... Guri! Tror jeg må være superkynisk! Virker sånn på generell diskusjon... Tror vi var 3 eller 4 som ikke syns det var noe! Et evinnelig STORT gjesp!!!!!!!!!! Heldigvis er det natta nå

Synes den var ok, men så en mye bedre serie på discovery i fjor. Der fulgte de mor mer også.

Jeg ble dritsur på mannen min for at han sovna tidlig i føsrte del, prøvde å tenke ut mange mulige måter å straffe han på[:D] Men jeg kjempet hardt etterhvert, jeg og... Når programmet var ferdig var jeg i hvert fall ikke sint på han lenger... Kanskje mer på meg selv som hadde kastet bort to timer på det[:D][:D][:D][:D]

Det kjedeligste var kommentatoren... Hørtes ut som om han prata om livets slutt i stedet for livets begynnelse... Sånn typisk norsk naturdokumentarstemme...

Var ikke veldig imponert, og falt av mange ganger. Endte med å zappe til noe annet gitt...

ORIGINAL: stinebmor

jeg syntes det var flott å se, men jeg måtte se det alene.
ser det er flere her som har sett programet med sin kjære, jeg maste på "gubben" om at han måtte se det sammen med meg, men da fikk jeg til svar: han viste det grunnleggende, sex, 9mnd og fødsel.... det er nok info for ham...

Back
Topp