I morra

Beatrice

Elsker forumet
Skal jeg på jobb,etter nesten 5 uker hjemme[:)]blir spennende å se åssen det går.Komer vel til å se ut som om jeg skal på piknik og ikke jobb,tihi[:)]jobber i hjemmesykepleien,så det kan bli spennende å se åssen det går,klart det før,men det er så mange år siden og da var jeg bare dårlig i 14 dager.Så ønsk meg lykke til[:)]

Lykke til, går nok bra det ja!

syns faktisk det er lettere å være gravid når jeg er på jobb, med tanke på mat og søvn og slikt, sklir jo helt ut i helgene, med mindre mat og lite næringsrik mat. men jeg har jo ikke vært annet en skikkelgi trøtt og sulten konstant, nå i det siste har eg beynt å bli små kvalmen og magen er rar, føler jeg er stappmett, sulten og kvalmen samtidig, så matlysten er ikke den beste.
men dette går nok bra, du kommer nok til å komme inn i rutiner på jobb som tilpasser deg og formen din!
bare tenk positivt! :)

Takk,er veldig spent på alle lukter og sånt[:)]jobber 50% og tar ekstra vakter ved siden av,skal ta det rolig nå i begynnelsen hvertfall

Masse lykke til!!!

Det gikk bedre enn forventet på jobb i dag,var ikke kvalm,men bare litt trøtt og vondt i hodet.

Back
Topp