i morra tidlig!!! oppdatert!

schnuppaluppa

Gift med forumet
Da er det ultralyd!!![:D][:D][:D] Så blir spennende om det er en eller to. [:)] Klokka ni skal jeg inn. Kommer nok ikke til å få sove mye i natt....og hjelper ikke at jeg har gomlet masse sjokolade heller...blir ikke trøtt av det. [:D]

Det var ETT lite perfekt nurk som lå der. [:)] Så da kan vi bruke alt vi har fra før. Så er lettet, men bitte litt skuffet. [:D]

så spennende!!! Gleder meg til å høre[:D]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

hehe... godt med sjokolade da[8D]

du må ha masse lykke til i morgen[:D] sier magefølelsen 1 eller 2?

Hehe...det er gøtt ja. [:D] Ble litt mye for ble kvalm gitt.

Mage følelsen sier 1, men blir veeeldig glad hvis det er to. Har alltid ønsket tvillinger. [:)]

Så bra at du gleder deg om det er to.. Jeg hadde sett mørkt på det.

Sååå spent på dine vegne!!

Så spennende!!
Masse lykke til!! Og ikke glem oppdateringen når du har kommet hjem igjen:)

ORIGINAL: TauZa

Så bra at du gleder deg om det er to.. Jeg hadde sett mørkt på det.

Sååå spent på dine vegne!!

Ååå som jeg gleder meg til oppdatering [:D] *magfølelse her sier en men...* [:D]

Masse lykke til[:)]

ORIGINAL: spentoghåper

så spennende!!! Gleder meg til å høre[:D]

wiiiiii[:D] lykke til og husk å oppdatere med en gang[;)]

*venter i spenning*

Skjønner godt at du er litt skuffet!!
Men dere får jo en litt mer avslappet spebarnsperiode med bl.a mer søvn og tid til andre ting[:)] Åsså kan du glede deg over at du har en sprell levende frisk baby i magen[:D]

Hadde det på feelingen [;)] Uansett, kjempe koselig å få titte litt på mini på UL da

kjenner følelsene... jeg hadde en merkelig følelse av at det var 2 inni her og var liiiivredd... men da vi så på ul at det bare var en så ble jeg på en måte litt skuffet også... hehe...

Men som VVR også sier: blir mer avslappet og mer søvn med bare en ;)

Fint at den har det bra da :)

Det forstår jeg godt!

Når de begynte å fortelle deg at det kunne være to så begynte du å tenke på en annen måte enn du hadde gjort! Også da det går så mange dager som det har gjort så blir man jo litt skuffet når man får vite at det er en, selv om den ene er perfekt!
Tror det du føler er helt normalt og det vil nok også gå over om ikke så lenge!

ORIGINAL: VVR

Skjønner godt at du er litt skuffet!!
Men dere får jo en litt mer avslappet spebarnsperiode med bl.a mer søvn og tid til andre ting[:)] Åsså kan du glede deg over at du har en sprell levende frisk baby i magen[:D]

så bra at alt så bra ut med den ene som var der.. [:D][:D]

ORIGINAL: MissMe

Gratulerer med 1 frisk baby inni der!!![:D][:D]

Back
Topp