i morra *oppdatert*

addi

Forumet er livet
begynner Fredrik i barnehagen! Det bli spennende det!

Har allerede pakket alt som skal med. Heldigvis fikk jeg med posten i dag den flotte stempel for å merke klær. Den er digg! Mye enklere en strykelapper. Så jeg har stemplet en haug med klær i dag og gleder meg til i morra.

Spennende da[:)] Han kommer sikkert til å trives kjempegodt[:D]

Stempel?? Har du link?? Er lei av å stryke på merkelapper[&:]

det var noen her fra forumet som anbefalte den
du kan bestille den her
http://lillemille.dk/produkter/30-alle-produkter/351-navnestempel/

Tihi! Jeg eeeelsker det stempelet!! Genialt, er det!

Masse lykke til i bhg![;)][;)][;)][;)]

Ka he du pakka av ekstrakle? driv med det samme no ;)

da var første barnehagedag overstodd. Og det gikk kjempebra. Jeg var i lag med Fredrik på småbarnsavdelinga hele dagen og han storkosa seg og har lekt med de andre barna. Alle ansatte fikk se sitt fineste smil og han spiste pent, nesten penere en hjemme.
Eneste problem var drikkinga. Da sliter jeg jo også hjemme med. Han drikker veldig lite og aksepterer bare en type flakse og flasketut. Han fikk vann i tutekopp, men drakk nesten ingenting. Akkurat som hjemme. Men når jeg legger han til middagshvil hjemme, så få han en flaske med melk og den drikker han. Men i barnehage hadde dem bare aventflakser og da drakk han ingenting. Så da ordnet dem med en gang at dem sklulle få en mamflaske fra butikken, så jeg håper at det bli bra i morra.
Ellers gikk det kjempebra! Han sov til og med middag i barnehagen før vi har kjørt hjem igjen.
Storebror synes tydeligvis at det er stor stass at Fredrik er nå også i barnehage. Han han er i en annen avdeling, men har kommet på besøk to ganger i dag og skulle se etter mamma og Fredrik.

Så flott at alt gikk bra:) Viktig med en god start de første dagene...

Så kjempebra at han har kost seg. Høres ut som en super start. Da har jeg kjøpt navnestempel til storesøs. Sliter med klesmerking der og. Kanskje jeg blir fornøyd nå?

Back
Topp