I morra må jeg jobbe....sykt

monicabebe

Forumet er livet
etter 8 uker ferie!

Er ikke klar jeg altså! Kunne hatt mange uker til med fri, for denne ferien har vært så utrolig fin!!

KLager ikke på den lange ferien, er bare litt trist for at den er over!

forstår godt at du syns det er litt trist..[:)][:)][:)][:)] fpr det er jo herlig med ferie... [:)][:)][:)]

men du har vel heldigvis ikke mange ukene igjen til det er høstferie?[:D]

NEIDA.....sju uker til høstferien.

Men da er det ikke varmt, og det er jo litt av kosen!!

Her er det tre uker til Kreta-ferie. Men har jobbet hele helgen, så fortjener det virkelig!

Det er nesten vanskeligere å starte å jobbe igjen etter en så lang pause - jeg søker jobber for harde livet jeg, og håper jeg også snart kan "klage" på at jeg skal på jobb

ORIGINAL: lenemor

Det er nesten vanskeligere å starte å jobbe igjen etter en så lang pause - jeg søker jobber for harde livet jeg, og håper jeg også snart kan "klage" på at jeg skal på jobb

Ja, det håper jeg også....ikke at du kan klage, men at du får en jobb hvert øyeblikk!

Det er sykt det!! haha[:D] Så kjekt at du har kost deg! [:D]
Jeg gledet meg til å jobbe, hadde ikke vert i jobb på ca to år da pga sykemelding i svangerskapet og perm. [8D]

Jeg har jo jobbet to dager i uka siden jul, så sånn sett har jeg vært på jobb. men ikke skikkelig for fullt, så det blir litt slitsomt tror jeg. Håper på at stoffskiftet mitt ikke slår meg helt ut, for jeg føler meg ikke helt bra enda. Men går på med godt mot!!

Back
Topp