i morra blir jeg.....

mumsemoms

Flørter med forumet
30 år:)....[:D]

det som forundrer meg er at så mange lurer på om det ikke er fælt?

Gratulerer på forskudd! [:)] Blir det noe feiring??

Nei, kan heller ikke forstå det der... Kan da ikke gjøre så mye mer vondt å bli 30 enn 29 eller 31! [8D] 

30 er da ingen alder! Kos deg og ha deg gøy![:)]

blir litt kaker og sånt da.....[:D]

gleder meg...en god grunn til å samle nære og gode venner;)

uffda! Blir ikke det fælt? [8D]

hehe neida, gratulerer på forskudd!! [:D] Håper du får en fin dag!
(11 dager igjen til jeg blir 28.. [;)] gleder meg til PAKKE! blir aldri voksen der..)

Gratulerer masse med dagen imorgen!
Jeg er 31 og jeg syntes det er flott å bli eldre, man har fått litt mer livserfaring og ting går lettere:)
Kos deg masse!

Gratulerer med morgendagen [:)]

Alder er bare et tall og alle andre rundt en følger samme strømmen - vi blir alle eldre sammen. Alternativet som er å ikke ha bursdag er forresten verre...

Grattis!! Var kjempegøy på min 30 årsdag var gravid med nummer 1 da[:)]

Syns det er spennende å se hva som kommer med hvert år [:)] man blir jo ett år klokere (?) for hver bursdag [:D] Kos deg på dagen din!!

Gratulera med morgondagen[:D]

Gratulere med morgendagen! Håper du får fin dag![:)]

Gratulerer på forskudd da [:D] Du er hele 6 dager eldre enn meg faktisk, siden jeg fyller 30 neste lørdag.. Tror ikke det blir så veldig anderledes å fylle 30 enn det var å fylle 29..

Kos deg med kake og venner på besøk. Det er akkurat det som er min plan for bursdagsfeiring også [:)]

Så gøy! Jeg fyller 30 til neste år, og gleeeeder meg til det!

Gratulerer så mye med morgendagen![:D]

Grattis med dagen![:)]
Jeg ble 30 for 11 dager siden. Er ikke så fælt som alle skal ha det til, men hjelper å ha en baby i magen som man gleder seg til skal komme [:D]

Gratulerer med dagen!

hipp-hipp-hurra for mumsemoms....

håper du får en knall fin dag...

Back
Topp