I morgen..

fruit

Gift med forumet
..er jeg på ny sprayer! [:)]
Da er vi i gang igjen gitt..

Eneste jeg stusser på er at jeg skal starte den 27 med sprayen, og at første dag mens var 10 desember.. [8|] Er jo syklusdag 20 vanligvis, og dette blir jo dag 17...? Får ikke snakket med sykehuset heller i og med de har juleferie. Så får jo bare begynne i morgen som det sto i brevet [;)]

Wiiihi! [:D]

Jippi!!!! Endelig er dere i gang igjen og denne gangen skal du se det blir andre resultater[:)]

masse,masse lykke til [:)][:)]

ORIGINAL: racesnuppsi

ORIGINAL: RANDÅLF

Jippi!!!! Endelig er dere i gang igjen og denne gangen skal du se det blir andre resultater[:)]

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ivara

Da er du i gang igjen snuppa mi [:)]
Det gjør ingen ting å spraye noen dager mer eller mindre enn "standard", det eneste de oppnår med det er jo å tilpasse syklusen din til den uka de har satt av til dere.

Krysser fingrene for at det blir heeelt andre resultater denne gangen!
Lykke til kjære deg.

Phu, takk vennen!
Da var første dosen unnagjort. Var slik det smakte ja... [:'(] Hvor fort man glemmer [:D][8D]
Jepp, denne gangen skal det vere helt andre resultat! [;)] Spennende!

Så kjekt.. Er i gang igjen selv:) Spennende håper det klaffer for dere også denne gangen:)

ORIGINAL: Nesing

Så godt å være i gang igjen selv om jeg aller helst skulle sett du slapp det! Å spraye noen dager ekstra, selv med oppstart noen dager tidligere enn normalen, har trolig ingenting å si. Regner med at klinikken har tatt høyde for at mensen ikke er 100 % regelmessig og derfor har tatt hensyn til det når de har gitt deg datoer. Uansett, denne gangen skal og må det bli et helt annet resultat, fruit! Har allerede startet fingerkryssingen, jeg !

signerer nesing her....gjør nok ingen ting vil jeg tro a du startet 3 dager tidligere enn det som er mest vanlig[;)]

Tusen takk for lykkeønskinger jenter

ORIGINAL: racesnuppsi

Signerer på det sterkeste[:D]

Back
Topp