I morgen

tojenter

Forumet er livet
Begynner Lille gulljenta mi i ny bhg og på " store" avd for barn i 3 års alderen[:D][:D][:D]
Gleder meg til hun begynner og vet at henne gleder seg også[;)]
Har også 100% plass til henne noe som kommer til å gjøre godt for hun!!!
 
Så kjekt da [:)] Ting blir ikke akkurat lettere for oss i dagene fremover, så 100% plass blir nok deilig. Spes herlig at hun gleder seg!! Klem til begge!
 
Det blir nok moro med barnehagestart[:D][:D]
 
Kommer nok til å kose seg!! [:D]
 
Back
Topp