i morgen..

babytutta

Forumet er livet
skal jeg på ul på haukeland. jeg og ei god venninne og dattra hennes (baby 3 mnd[:)]) skal reise. vi skal kombinere det med shopping. drar tidlig, stopper på ikea, så til byn å kose oss... så fant vi jammen ut at vi skal sove i byn til fredag isteden for å dra hjem så seint...jeg liker ikke kjøre i mørket. så etter jeg er ferdig på haukeland, så skal vi shoppe spise middag å kose oss på hotell med snop osv.. så drar vi hjem etter frokost på fredag.
moro med jentetur da[:D]

Så gøy, kos dere masse[:D]

Jeg skal og snart på hotell[:D]

kosli med slike turer.. og så er det moro å kunne kombinere det med en jentetur, er ikke så ofte vi får til det med jobb,skole,barn og hus..
jeg og sambo skal ligge på hotel neste uke 3 netter når det er uttak og innsett...så da skal vi kose oss.

Ja, leste det, var det på Haukeland hotell?
Såg litt der, men fant ut jeg ville bo i sentrum[:D]
Er Lo-medlem, så fikk noe rabatt, så det ble ikke så gale dyrt[:)] 

Babyhåp og Babytutta dere for kose dere på hotell, når dere først trenger overnatting så for dere gjøre det beste ut av det. Ta det som en ferie, men slapp av masse etter egguttak. Er kanskje ikke så veldig romantisk da, men dere kan jo late som med stearinslys og gode tanker og planer for fremtiden. Navne leken kunne jo vært en grei ting å fordrive tiden med, he he....
Etter en UL er det jo bare show håper jeg da, lykke til jenter med super folliker og senere en perfekt IVF[:D]

Jeg skal bare på fra søndag til mandag, da jeg skal på første UL.
På lørdag skal jeg i en 80 års dag, og må overnatte til søndagen, og da gidder jeg ikke reise hjem igjen på søndags kveld, og til Bergen igjen på mandags morning...
Tar bare ca. 1 time fra meg til bergen, inkl. ferge[:)]
Men kose meg, det skal jeg[:D]

ORIGINAL: babytutta

skal jeg på ul på haukeland. jeg og ei god venninne og dattra hennes (baby 3 mnd[:)]) skal reise. vi skal kombinere det med shopping. drar tidlig, stopper på ikea, så til byn å kose oss... så fant vi jammen ut at vi skal sove i byn til fredag isteden for å dra hjem så seint...jeg liker ikke kjøre i mørket. så etter jeg er ferdig på haukeland, så skal vi shoppe spise middag å kose oss på hotell med snop osv.. så drar vi hjem etter frokost på fredag.
moro med jentetur da[:D]
høres kjempekoselig ut[:D]
vil også på by/hotell/kose-tur.[:D]

skal bo på thon hotel bergen brygge i morgen 450 pr pers for en natt, så det tar jeg meg fint råd til...men  til uken så blir det nok Haukeland...er så greit ha rom der, når vi skal opp så tidlig..å fint med busser opp og ned til byn,.
blir 3 overnattinger, har egentlig ikke råd..men hun på KK sa jeg skulle levere reiserekning på nav.. så håper å få igjen noe der da..virka slik på hun hvertfall.
men nå legger jeg meg straks..skal opp tidlig og har noen mil å kjøre, gidder ikke ta med datan..men kommer nok innom fredag og sier åssen det gikk[:D]

babytutta lykke til med ultralyden i dag, venter spent på oppdateringen senere

Back
Topp