I morgen

Det ble desverre ingenting og jeg er så skuffa og så lei meg, vet ikke hvordan jeg skal orke ett forsøk til :( Jeg bare gråter og gråter...
Kjære deg. Jeg vet det er trist nå. Gråt, skrik og vær lei deg. Ta vare på hverandre nå, og før du vet ordet av det, så er du fot for fight!:) Det er utrolig hva vi kvinner klarer å komme oss gjennom altså:) :D

Jeg håper virkelig det for nå ser jeg virkelig ikke lyset i tunnelen.
Jeg skjønner hvordan du har det. Mange av oss har vært der. Og jeg er enig. Man ser ikke lyset akkurat nå dessverre. Men gi det litt tid:) Få ut følelsene dine. Bruk tid på kjæresten din. Gjør noe hyggelig sammen. Husk å le masse!!:) Jeg lover deg at ting vil bli bedre. Jeg lover!:) Sender deg en stooooor trøsteklem! ❤ ❤ ❤

Jeg skjønner hvordan du har det. Mange av oss har vært der. Og jeg er enig. Man ser ikke lyset akkurat nå dessverre. Men gi det litt tid:) Få ut følelsene dine. Bruk tid på kjæresten din. Gjør noe hyggelig sammen. Husk å le masse!!:) Jeg lover deg at ting vil bli bedre. Jeg lover!:) Sender deg en stooooor trøsteklem! ❤ ❤ ❤
Tusen, tusen takk ;)

Trøsteklem fra meg også❤️

Skjønner kjempegodt at du er fortvilet nå. Du har jo gått gjennom så masse, også ender det opp i ingenting:( Legene er så flinke at jeg er sikker på at de finner på noe lurt å gjøre neste gang, slik at resultatet blir annerledes da❤️

Ånei! Huff, det er virkelig ikke beskjeden man ønsker etter en sånn hormonbombe som sliter på både kropp og hodet...

Uff vennen :(
Det var jo ikke sånn det skulle være.

Det fine med oss mennesker er at selvom vi faller så klarer vi alltid å reise oss igjen. Noen ganger føles det ikke sånn, men tro meg, dere vil reise dere opp igjen uansett. Og til slutt vil alle fallene være verdt strevet <3 ikke gi opp.

Sender deg en stor klem! Så utrolig trist å høre at det ikke ble noe innsett :( Ta vare på hverandre! ♡

Back
Topp