I morgen!

• Trådstarter Trådstarter mrspurple
  • Opprettet Opprettet
M

mrspurple

Guest
Ja i morgen skal jeg prøve, så godt jeg kan, å legge om kostholdet totalt! Vil gå ned 0,5-1 kg i uka, som etter hva jeg har forstått er "lov" under graviditet :) skal ikke hardkjøres, bare legge om kostholdet.. Nå er det pepsi max, snop/chips og for det meste usunn mat på kveldene... Vil kutte alt usunnheter og ha det KUN på lørdagene, og vil ha fisk og poteter, kjøttkaker osv slags sunnere middager i normale porsjoner! Bra for meg, bra for mini i magen, bra for mini på 1 år og bra generelt! Wish me luck! Har ikke gått så bra tidligere men har mye mer motivasjon nå med to barn i bakhodet :) og en kropp jeg ikke liker lenger.. Vil ha fin babymage :D

Ønsker deg masse lykke til:) det kan du nok klare så lenge du er motivert, og det virker som du er:) du må holde oss oppdatert:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Nå håper jeg du ikke er normalvektig for da er ned 0,5-1 kg i uke ikke å anbefale..

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Nå håper jeg du ikke er normalvektig for da er ned 0,5-1 kg i uke ikke å anbefale..

Ny termin 03.02.14
Legen min mener jeg må opp 1kg pr mnd

Ny termin 03.02.14

Men du er vel ikke overvektig da? Altså når jeg går over til normal kost 1500-2000kcal til dagen, istedet for 3500 ca, så vil kroppen ta av reservene pga at kroppen min er vandt til å forbrenne over 2400... Så det å gå i minus, vil automatisk gjøre at det forbrennes av det som ikke er nødvendig å ha på kroppen.. Som vil føre til 0,5-1 kg i uka. Jeg vil ikke akseptere mer pga graviditeten. :) om du er med på hva jeg mener :)

Da er det "lov" ja. ønsker deg masse lykke til. :) jeg anbefaler vektklubb.no. det funker :) brukte det etter min forrige gaviditet.

Ny termin 03.02.14

Er medlem allerede :D

Vet du hvor man kan finne informasjon om dette? Har tenkt en del på det selv, men så lest så mye om at man ikke skal. Så programmet der Kari Jaqusson (eller hvordan det skrives) prøvde å "slanke" hun som var gravid, så tenkt en del på det.
Lurte på om jeg skulle ta det opp med legen min på kontrollen til uken.

Vet du hvor man kan finne informasjon om dette? Har tenkt en del på det selv, men så lest så mye om at man ikke skal. Så programmet der Kari Jaqusson (eller hvordan det skrives) prøvde å "slanke" hun som var gravid, så tenkt en del på det.
Lurte på om jeg skulle ta det opp med legen min på kontrollen til uken.
Det programmet så jeg og :P så lenge man ikke går drastisk ned på en gang så er det ikke fare mener jeg å ha lest og hørt... Og kari jaqueson(?) sa d jo, men det ble mer en bekreftelse for meg, pluss at der var jo målene som regel ca 1 kg i uka også :)

Skal se i morgen om jeg finner det jeg leste, nå er det natta :)

Men du er vel ikke overvektig da? Altså når jeg går over til normal kost 1500-2000kcal til dagen, istedet for 3500 ca, så vil kroppen ta av reservene pga at kroppen min er vandt til å forbrenne over 2400... Så det å gå i minus, vil automatisk gjøre at det forbrennes av det som ikke er nødvendig å ha på kroppen.. Som vil føre til 0,5-1 kg i uka. Jeg vil ikke akseptere mer pga graviditeten. :) om du er med på hva jeg mener :)
.

Skjønner hva du mener. Har bmi på 25,1 nå. *stolt* Men har vært feit ja. :s

Ny termin 03.02.14

Masse lykke til, dette greier du! Babyen har godt av sunn og næringsrik mat også, så det blir en vinn-vinn-situasjon :-)

Samme tanken her og! I morgen begynner trimminga og å tenke litt sunnere. Er nok derfor jeg har "pommfri" i ovnen nå.. :p

app! Venter nr 3 :) 15.02

Jeg og har lyst til det da jeg veier nå 7 kg mer enn forrige svangerskap! Men det får vente til etter spireliten er født så lenge :)

Er vel forsåvidt enda normalvektig. Er 1, 72 cm og 72 kg.

Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014

Bra innstilling! Masse lykke til :)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Jeg og har lyst til det da jeg veier nå 7 kg mer enn forrige svangerskap! Men det får vente til etter spireliten er født så lenge :)

Er vel forsåvidt enda normalvektig. Er 1, 72 cm og 72 kg.

Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014

Du er like høy som meg men alikevel 3 kg mindre enn hva legen sa jeg skal veie :P

Back
Topp