I morgen

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Må jeg ut å handle nye klær til Sebba, må shoppe litt bigsize klær[:D] noe 62 og mest 68.
det er flere som har sagt- ååå-hvor gammel er han da- 3 mnd+?[:)] 

Min også bruker 62/68 nå. Det går så fort! Heldigvis har vi arvet masse fra en fetter, så må jeg opp på loftet og se om det er no eetter storesøster han kan bruke. Kan jo bruke rosa pysjer og sånn da, og kan jo ha rosa tøy som reservetøy i stellebaggen.

Men det er jo gøy å handle litt nytt også da.

Sindre bruker også 56 og 62 [;)]. Ingen kommentar foreløpig på at han ser ut som 3 mnd [;)], men de vokser utrolig fort. Så vi må kose oss masse med de små babyene vi har jenter [:)][:)]

jeg har fremdeles en body i 62 til Sebba her da....håper jeg husker å ta den med før han vokser utav[;)]

Her går det enda i 56 og litt 50 + et par bodyer i 62....men tenkte jeg skulle gå igjennom igjen i morra og se om det er noe som må ryddes vekk og gjerne finne frem litt mer i 62.

Vi bruker nesten bare str.62 nå, har  noen få bukser som passer i str.56. Sambo har ei kusine som har ei jente på 3,5 mnd og sunniva er faktisk ganske mye større enn ho!! Ho er rett og slett ikke noe baby lengre [:(] 
Det går så altfor fort! Så vi må bare ta vare på hver dag, snart løper de rundt her alle sammen[;)]

Back
Topp