i morgen tidlig**oppdatert**

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
skal vi på sus med imre, for å starte med 24timers ph måling.. det foregår ved at de legger ned en sonde i nesa og ned i magen. men skal hjem utpå formiddagen og ha vanlig dag,kveld og natt. og så inn igjen på tirsdag for å få den fjernet.

gleder meg til å kanskje endelig få svar,men gruuuuuuer meg til at mini skal gjennomgå sånne saker...

da er vi komt hjem fra sus... redd,trøtt,sulten og tørst liten gutt er ikke en god kombo for å få en sonde ned i nesa gitt..... har alldri opplevd han så hysterisk før.. men med flaske og en god dupp etterpå ble alt mye bedre.

me ner ett styr med slangen,tape og digitelleren,som er i en rompetaske på imre.... blæææh.. så gjenstår å se om slangen er inne i mange timene.

OG SÅ ER JEG SUR,IGJEN... FOR ER IKEK SATT OPP NOEN LEGETIME FOR OPPFØLGING!!! DET VISSTE DE IKKE NOE OM!!!!! SÅ HAR KUN VERT HOS EN SPL I DAG.. og i mrg skal telleren bare innleveres til vurdering..ingen lege..................................................fan

stakkars stakkars babyene!!!
men håpe og krysse fingrene for at d går kjempe bra!! [:)]

bare å ringa om du trenge hjelp imårå forresten - rebecca komme brummende!! [:D][:D]

skjønner du gruer deg. men de plages ikke av den sonden når den er inni der. i hvertfall gjorde ikke Natalie det i høst.
Men det er fryktelig ekkelt for de å få den inn og å ta den ut, men det er jo fort gjort. Også får de mamma-kos og da er alt glemt!!!

Håper virkelig dere får noen svar nå altså!

Lykke til! Det kommer nok til å gå så fint atte[:)]

Lykke til!!
Håper det går mye bedre enn du tror![:)]

Lykke lykke til!! 

Lykke til, håper det kommer noe godt ut av målingen :)

Spennende!
Håper de finner ut av det!!
Lykke til[:D]

Skal tenke masse på dere idag! Håper alt går lett og greit og uten ubehag for lille Imre-gutten!!!

Lycka till! Hoppas ni blir klokare av det [;)] Går nog jättebra ska du se

tusen takk alle sammen!!!

Stakkars lille Imre-mann [:(] Håper slangen ikke blir for plagsom resten av dagen.
Når det gjelder oppfølgingstime sier jeg bare GÅR DET ANN? noen ganger kan man ikke forstå hva de tenker med når de setter opp timer og ikke følger opp [:@]
Håper det ordner seg og at dere får oppfølgingstime snart [:)]

ORIGINAL: overasket

Stakkars lille Imre-mann [:(] Håper slangen ikke blir for plagsom resten av dagen.
Når det gjelder oppfølgingstime sier jeg bare GÅR DET ANN? noen ganger kan man ikke forstå hva de tenker med når de setter opp timer og ikke følger opp [:@]
Håper det ordner seg og at dere får oppfølgingstime snart [:)]

ehh..ja.. virket som om spl vi var hos ikke ante noen ting om imre el nå... virka som om hun hadde blitt kasta inn i det i morges.... såeh...

åhhh[&:]
Stakkar Imre.. nå må de snart være nok hos dere..!! Helse-norge altså!![>:]
Får virkelig håpe de tar til vett og følger opp!

hei, tenkte på dere idag. håper dere får svar nå!! skikkelig teit system på sykehus noen ganger altså... det er jo så viktig med litt oppfølging

koss i helsikken går d an [:@][:@]
får håpa dere får ein nye time ganske snart då [:@]

Back
Topp