I morgen tar jeg test... *Oppdatert*

snusmumrik

Forumet er livet
Og da finner jeg ut om jeg skal flytte inn her på juni eller ikke :)
Føler meg veldig gravid, men kanskje det bare er innbillning, spennende blir det ihvertfall :D
Mulig det er litt tidlig da, når fikk dere positiv test?
Uansett tar en test i morgen, også får jeg heller komme tilbake med presentasjon av meg selv om den skulle vise seg å være positiv :)

Oppdatert:
Da har jeg tatt test, og foreløpig var det bare en strek, men har ett lite håp om at jeg testet for tidlig. så prøver igjen i neste uke :)

Masala skrev:
Håper du får positiv test i morgen da<3

Tusen takk for det :)

Håper du får positiv test

Tusen takk :) Tror kanskje det kan være litt tidlig, men prøver nå ihvertfall :)

håper du får positivt svar i morgen!!! jeg testet positiv rundt uke 3

Klatremus Lillemann skrev:
Lykke til! Jeg fikk svak strek på kvelden 10 dpo. Når er ikm?

Litt usikker, for jeg har hatt vekdig ustabil syklus etter jeg sluttet med p piller, men tror kanskje det er lørdag... Så om jeg får negativt svar i morgen så prøver jeg igjen neste uke, for det er kanskje i tidligste laget.
Men om det jeg fant ut på terminkalkulator.no stemmer så hadde jeg e.l rundt 1 okt, og da skal det jo være mulig å finne det ut nå, og isåfall blir termin i slutten av juni...

~Purpalicious~ skrev:
Lykke til med testingen, og jeg regner med at du oppdaterer oss med resultatet.

Takk :) Skal nok oppdatere ja :) men er egentlig forberedt på å måtte teste igjen neste uke, for har ikke helt kontroll på den syklusen min :P

Oppdatert.

Du må ha lykke til.
Jeg beundrer deg som klarer å vente helt til neste uke med å ta test.
Hadde garantert kjøpt en CB test med digitalt display :P

Helenpia skrev:
Du må ha lykke til.
Jeg beundrer deg som klarer å vente helt til neste uke med å ta test.
Hadde garantert kjøpt en CB test med digitalt display :P

Har vært inne på tanken, men er så redd for å bli skuffet... får jeg negativt resultat i neste uke så vet jeg jo temmelig sikkert at det ikke var klaff denne gangen, så kan jeg like godt begynne å tenke på neste prøveperiode isteden :)

Back
Topp