I morgen skulle jeg hatt termin

go* mamma*n

Gift med forumet
Ja da er dagen for terminen kommet, hadde termin den 08.06.07. har gruet meg til denne dagen lenge[:o]...men slik er det bare...Nå har jeg jo annet å tenke på også siden jeg er gravid igjen, men at det også denne gangen ikke ser ut til å gå som forventet[:(]...Skjønner ikke hva som skjer, går det galt denne gangen er det 3 gangenog 3 gangen det går galt i uke 7.Noen flere som had opplevd det i samme ukene? Det må være noe galt med meg tenker jeg......Legen ga meg ikke så mye håp denne gangen heller, men jeg prøver tenke litt positivt...i hvertfall til det motsatte er bevist...venter på telefon fra ullevål nå ang hcg svar.....

Vil bare gi deg en god klem. Temindager er ikke lett. Selv nærmer det seg to års dagen til min lille gutt. Bare 6 dager til nå. Det er så utrolig urettferdig å måtte pynte på en grav i stedet for å feire bursdagen hans med kaker og ballonger. Tårer i stedet for latter.  

Skal krysse fingrene for deg og den lille i magen. Denne gangen skal du komme deg helt til mål!

Off, det høres helt forferdelig ut å gjennom det som du går gjennom![:(] Jeg vet jo hvordan det er å miste en spire, men ikke hvordan det er å måtte gå gjennom det samme om og om igjen. Jeg skal tenke masse på deg og krysser fingrene for at det går bra denne gangen!

Sender deg en god klem

hcg hadde sunket, så da er det ikke noe håp...Skal til utskrapning på mandag[:(] Skjønner ingenting jeg.....

Back
Topp