I morgen skjer det... Igangsetting!

Side

Glad i forumet
VIP
I morgen skjer det så lenge ikke hun skulle plutselig bestemme seg for å komme i dag:p

Jeg skal ringe føden når jeg har stått opp for å forsikre meg om at det ikke er fullstendig kaos der:p så er det vel bare å kjøre inn. Håper jeg er godt moden slik at det blir mindre "å sette igang".

Til dere som har blitt satt igang. Del deres erfaringer med meg da:) Jeg liker liksom ikke tanken helt enda:/

så spennende :) ble satt i gang første sv.skap. fikk modningspiller i 2-3 tiden (hvis jeg husker rett :P ) så startet vell riene noen få timer etter det. så var hun ute 00:14 :) ønsker deg masse lykke til :)

Lykke til! Håper du er godt moden og at det går i radig for seg!

Jeg ble satt i gang sist og tenker bare positivt tilbake på det i dag :-) Fikk gele. Fikk det kk 08, første rie kom 10 og han var ute 1545.Eneste at det gikk litt fortereenn dems "skjema" da han var ventet ut ca 1930. Riene var veldig intense og gikk fort fra 4-5 cm til full åpning. Men, heller det enn en laaaang fødsel. Jeg har jo ikke opplevd at det skjer naturlig,så kan ikke sammenligne med det da :-) jeg hadde en fin opplevelse og kan gjerne bli satt i gang igjen :-) Lykke til Side :-)

Takker for svar og gode tilbakemeldinger:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Masse lykke til :) sitter selv og er spent på om jeg trenger timen jeg har fått til overtidskontroll på mandag ......hehehe, rart å vente på ting du ik kan kontrollere selv.

Lykke til =)

Kommer ikke til å få sove så godt i natt tror jeg;-)

Masse lykke til!

Masse lykke til:)
Det kommer til å gå så fint, og snart har du nurket hos deg:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Masse lykke til!! Ikke godt å si hvordan din igangsetting blir, greit å mentalt være brredt på at det faktisk kan ta et par dager..men for min del- kom inn med "en god fingers" åpning. .fikk skikkelige rier med en gang men etter 12 timer uten mer enn 2-3cm og rier uten pause fikk jeg bricanyl som stanset hele prosessen. Fikk hvile natta over og samle krefter til ny dag og ev ny dose cytotec..
Ville ikke ha mer cytotec så vi tok vannet 09.30 og min nydelige sjarmør var ute og lå så fint på puppen til 13.15
Premien kommer uansett forløp- håper du får en fin opplevelse og som du sier- mest mulig av seg selv:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Jeg ble satt i gang sist. Fikk tabelett i 9 tiden på morran å han var ute like før 18. De skulle egentlig gi meg ny tabelett i 16 tiden men da trillet de meg inn på fødestua i stede. Var en litt mer intens fødsel men gikk kjempefint:-)

Masse lykke til Side :D
Tenk at i morgen har du kanskje en liten baby <3

Tror ikke helt at det er min tr enda:-P går vel mer opp for.meg i morgen. Nå skal jeg prøve å nyte siste dagen hjemme og gjøre de aller siste tingene klart til i morgen:-)

Back
Topp