I morgen skal

Hermansinmamma

Glad i forumet
jeg slutte å røyke!

Røykte i hele forrige svangerskap, men denne gangen skal jeg klare å slutte!
Noen fler som skal henge seg på?

Så bra!:D det vil du bare tjene på skal du se. Jeg sluttet noen dager før jeg testet positivt, men suget melder seg fra tid til annen -men det er ikke noe problem å la vør å røyke når man har en liten i magen:)

Nei, det burde ikke vært det ihvertfall. Sleit veldig og prøvde veldig hardt forrige svangerskap, men det gikk så hardt utover psyken min og jeg ble sååå super stressa så fikk beskjed at nesten var bedre å ta 2-3 røyk om dagen istede!

Men vil også slutte så jeg kan selge morsmelka mi på sykehuset, pumpa nesten 1,5 l melk hver tredje time sist, så kunne jo solgt den til de som trenger den hadde jeg ikke røyket sist..

røyket i forje svangerskap. Kun for meg selv da. Da jeg testet positivt forje onsdag la jeg pakken bort. Nå er suget å tankene på røyken borte:) deilig. Stolt av meg selv:)) Du klarer dette om du vil ts:)

Ja, får like dårlig sammvittighet hver gang jeg tenner enn, så når det er tre røyk igjen i pakken så skal jeg legge den i skapet, og der blir den! :) Javisst skal jeg klare det!

Back
Topp