I morgen skal vi se på lillebror igjen:)

sandra 22

Gift med forumet
Har time på sykehuset i morgen for vekstkontroll?Er det det heter?
Vi var der for 10 uker siden og lillebror var litt større enn forventet så det blir veldig spennende og se åssen det ligger an nå?
De trodde kansje jeg var 2 uker lengre på vei,så er super spent:)

Noen andre som er i lignende situasjon?

Jeg skal på siste tilvekstkontroll på fredag. Da er jeg nesten 37 uker. Alt så fint ut i uke 33, så forventer at alt ser bra ut fortsatt. Men skal bli koselig å se lillemor igjen.

Sist gang mente de at jeg hadde en liten gutt i magen som kom til å være mellom 3100 og høyst 3500 når han var født. Vel.. han var 4200 :P Så man kan jo si at de bommet litt :)

Går til en del tilvekstkontroller på ultralyd via adipol på riksen. Kjempefint å kunne se hun såpass "ofte" på ultralyd selv om hun utvikler seg helt normalt. Får bare ekstra ul da jeg er litt overvektig.
Men ultralyd i uke 18, 28, 32, 36 og 38- sier jatakk jeg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Går til en del tilvekstkontroller på ultralyd via adipol på riksen. Kjempefint å kunne se hun såpass "ofte" på ultralyd selv om hun utvikler seg helt normalt. Får bare ekstra ul da jeg er litt overvektig.
Men ultralyd i uke 18, 28, 32, 36 og 38- sier jatakk jeg!

Så heldig du er :-)
Eneste jeg "får" som overvektig er å ta 3(!!!!) glukosetester :(

Jeg var på vekstkontroll forrige torsdag :) Var da i uke 36+1 :) Men hos meg så så alt bra ut, så jeg trenger ikke flere ul :) Men var veldig kjekt og få se lillemann en siste gang, og se han når han er så stor :D

Venter en liten prins i mai<3

Fikk endelig sett litt åssen han så ut i dag,på de forrige kontrollen vi har hatt har vi ikke greid og fått noen bra bilder der vi kunne se litt profil og sånn...Men i dag derimot,jeg er helt forelsket lille søte gullet mitt:) så happy:)
Lå der med trutmunn og såg ut som han var klar for litt "selfie" bilder:) Er det ikke det som er så populært nå?:)haha

Legen trodde han var 3 kg nå så fortsatt litt over gjennomsnittet men ikke noe som de henger seg opp i tydeligvis.
Så happy for å sett lillebror i dag:)

Fikk endelig sett litt åssen han så ut i dag,på de forrige kontrollen vi har hatt har vi ikke greid og fått noen bra bilder der vi kunne se litt profil og sånn...Men i dag derimot,jeg er helt forelsket lille søte gullet mitt:) så happy:)
Lå der med trutmunn og såg ut som han var klar for litt "selfie" bilder:) Er det ikke det som er så populært nå?:)haha

Legen trodde han var 3 kg nå så fortsatt litt over gjennomsnittet men ikke noe som de henger seg opp i tydeligvis.
Så happy for å sett lillebror i dag:)
Sååååå misunnelig på deg.....
Skulle så gjerne sett babyen min jeg også:)

Så heldig du er :-)
Eneste jeg "får" som overvektig er å ta 3(!!!!) glukosetester :(

Æsj ja de glukosetestene er jo helt jævlige! Tatt 2 stk, men ikke noe utslag så da slipper jeg mer av det så sant urinprøven er grei videre da.
Får også timer med ernæringsfysiolog og egen jordmor som jobber med overvektige- så bra tilbud!

ja jeg skjønner deg:) Jeg er så lykkelig nå..kjempe morsomt og se:)
Men snart har vi alle de små nurkene våres i armene våre, snart snart:)
Ja tenk det:dance008
Gleder meg enormt mye!!!!
Klarer nesten ikke å vente :dance018

Back
Topp