I morgen skal vi inn på rikshospitalet

Håper det gikk bra i dag jeg også.:)
 
Det var en ubeskrivelig spesiell og ubehagelig opplevelse. Han fikk ikke ut noe på første forsøk så det ble totalt 3 forsøk og 10-15 min med nål i magen. Kjente jeg ble litt svett mot slutten. Får svar på torsdag eller fredag så det er heldigvis ikke så alt for lenge til. De siste prøveresultatene må vi vente hverfall 2 uker til på. Kommer til å ligge vater på sofaen ett par dager nå. Livredd for spontanabort. Krysser fingrene for at alt er bra :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det var en ubeskrivelig spesiell og ubehagelig opplevelse. Han fikk ikke ut noe på første forsøk så det ble totalt 3 forsøk og 10-15 min med nål i magen. Kjente jeg ble litt svett mot slutten. Får svar på torsdag eller fredag så det er heldigvis ikke så alt for lenge til. De siste prøveresultatene må vi vente hverfall 2 uker til på. Kommer til å ligge vater på sofaen ett par dager nå. Livredd for spontanabort. Krysser fingrene for at alt er bra :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene å håper på positivt svar:)
 
Krysser alt jeg kan krysse for dere, og sender en stor klem!!
 
Huff, håper at prøven vil vise at det ikke er noe alvorlig i veien med bebis. Du må bare hvile deg nå, ja. Klem
 
Det var en ubeskrivelig spesiell og ubehagelig opplevelse. Han fikk ikke ut noe på første forsøk så det ble totalt 3 forsøk og 10-15 min med nål i magen. Kjente jeg ble litt svett mot slutten. Får svar på torsdag eller fredag så det er heldigvis ikke så alt for lenge til. De siste prøveresultatene må vi vente hverfall 2 uker til på. Kommer til å ligge vater på sofaen ett par dager nå. Livredd for spontanabort. Krysser fingrene for at alt er bra :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app


Så utrolig trist å høre, det skal nok gå bra. Ikke gi opp håpet, mirakler kan skje!
 
Huff, stakkars deg. Håper virkelig alt går bra, og at alt er i orden!!!
 
Ønsker deg masse lykke til!
 
Tusen Takk alle sammen ♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ta det med ro og prøv og tenk på noe annet.. :) mange tanker din vei :)
 
Krysser fingre og tær for deg og den lille i magen <3 :)
 
Tenker veldig på deg :love2
 
Resultatet viste at barnet ikke har trisomi 21, 18 eller 13 :) heller ikke turner syndrom. Jippi!!! :p
Må bare på kontroll av organer og hjertet for å evt utelukke store feil. Da kan jeg begynne å føle meg gravid igjen forhåpentligvis :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Godt å høre! :) Lykke til med videre oppfølging.
 
Back
Topp