I morgen skal vi bygge...

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Pepperkakeborg.....!?!? ikke akkuratt et lute sjarmerende hus med snee på taket men gutta er i ridder hjørnet for tiden og da har mor ingenting hun skulle ha sagt! Pappa og gutta lager mamma steker og limer sammen;)

har dere tradisjon for pepperkakehus? Eller andre kreative bygg?

Har ikke enda, men gleder meg til at vi skal begynne med det når lillemann blir stor nokk til å bli med :D

Vi har kjøpt slik som man setter sammen.. Men jeg lagde en stor pepperkakedeig i kveld..så nå har jeg lyst å prøve å lage det selv :) En borg høres morsomt ut.. det tror jeg mine hadde likt også :)

Vi satte sammen og pyntet pepperkakehus for et par helger siden. Jentungen er veldig stolt over å få ha det stående på rommet sitt, og det er overraskende mye pynt igjen på det!

Vi skal gjøre et forsøk på og få satt de sammen og pyntet dem i dag vi også :)
Har et hus og en kirke :)

Så kult med borg! Vi har kjøpt ferdighus i år, men det er fortsattikke satt sammen. Planen var å gjøre det i helgen, men vi har lagt strak ut med omgangssyke hele gjengen.... :( lurte på om vi skulle prøve å designe eget hus til neste årHauge har aldri gjort det før, men mannen har gjort det med sin familie og noen venner tidligere. Bl.a. pepperkakevolvo ;)

Pleier å pynte pepperkakehus, men er som regel en standard form. Ikke rukket å pynte enda, så får ta det i romjula. :)

Blir nok stilig med pepperkakeborg. Kanskje vi kan få se bilde av resultatet?

Back
Topp