I morgen skal jeg

Solo super

Elsker forumet
VIP
på en samtale som skal forbrede meg på fødsel/ks eller være med på å fjærne frykten min.
Lurte på om jeg skulle be om en ekstra ul når jeg først er der,bare for å se om alt er bra der inne,eller er det teit å spørre?? Frekt liksom?

Den som ikke spør får ihvertfall ikke:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Skal du på sykehuset? Jeg skal på noe samtale greier med kirurg og jordmor på sykehuset i forbindelse med ks. Men det er ikke før nærmere uke 30. Og jeg har også sagt til legen og på ordinær ul at jeg er pissredd for ks...synes liksom det blir gjort så lite

Tviler på du får ultralyd samtidig da det er forskjellige personer som har samtaler og ultralyd :/

Skal du på sykehuset? Jeg skal på noe samtale greier med kirurg og jordmor på sykehuset i forbindelse med ks. Men det er ikke før nærmere uke 30. Og jeg har også sagt til legen og på ordinær ul at jeg er pissredd for ks...synes liksom det blir gjort så lite

Jeg har hatt to fødsels depresjoner og ønsket ikke flere barn pga det.To forskjellige grader,sliter fremdeles med flash fra mitt første møte med en fødsel. Jeg var ikke redd for ks da jeg ventet nr 2. Men denne gangen er jeg helt ødelagt,det sitter en sånn dyp følelse i meg at noe kommer til å gå galt.Men har blitt tatt veldig seriøst og får god hjelp.Jeg er på sykehuset,alt av kontroller og alt der,jeg ønsker så innderlig å kunne kose meg med babyen min denne gangen.....

Lykke til idag :D

Du kan jo se det ann når du kommer dit om du ser noe UL apparat i rommet.

Back
Topp