I morgen skal jeg..

Påatt

Elsker forumet
Besøke tantebarnet mitt på sykehuset å få holde henne for aller første gang

Hun ble født i uke 28 og har nå kommet til uke 35. Begynner å nærme seg 2kg [:)]
For to uker siden fikk hun kvitte seg med respiratoren og gå over på c-pap, og i dag ble det nesebrille. Så her er en prinsesse som har kommet seg utrolig bra de siste ukene. På starten av året var det kritisk, med hastedåp og dårlige utsikter fra legene, nå har det snudd og lisje prinsessa klarer seg utrolig bra [:)]

I morgen skal tanten (altså meg) få kose med henne for aller første gang :)

Gleeeder meg [;)]

Lisje babyen min er nok en kjempe i forhold til pittelille babyen [;)]

Åh, så fantastisk at det går bra! Skremmende med hastedåp og dårlige progonoser. De er virkelig noen fightere de små! Du får kose deg masse!

ORIGINAL: dresden

Åh, så fantastisk at det går bra! Skremmende med hastedåp og dårlige progonoser. De er virkelig noen fightere de små! Du får kose deg masse!

Å, så koselig Godt at hun har kjempet og at alt går bra[:)] Nyt å holde henne for første gang[:)]

Skal så nyte det, sist jeg så henne var på dåpsdagen, da var hun så liten og dårlig at alle trodde det var siste timen, men så feil kan de ta [:)]
Kommer til å ligge å gle meg i hele natt [;)] hihi

Så godt å høre at det har gått så bra en liten fighter hun lille tulla der[:)][:)] 

Kan ikke annet enn å signere denne [:D]

ORIGINAL: Joffen

Å, så koselig Godt at hun har kjempet og at alt går bra[:)] Nyt å holde henne for første gang[:)]

sign

Back
Topp