I morgen skal jeg teste....

Medusa_83

Forumet er livet
....så trenger noen lykkeønskninger fra dere! Er bare 10 dager siden jeg tror jeg hadde eggløsning, men føler jeg må teste kjenner jeg :)

I går hadde 5-åringen omgangssyke, og mange av symptomene på det er jo det samme som for graviditet, så fallhøyden er stor :P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg krysser fingrene for at du får positiv test i morgen! :) Koselig å ha deg her inne!

Nydelige barn du har forresten ;)

Fingrer å tær er krysset

Lykke til! :D

Takk :) Gruer meg egentlig litt, for det er vel litt tidlig å teste på 3+3?

Lykke til

Lykke til!! :)

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

....så trenger noen lykkeønskninger fra dere! Er bare 10 dager siden jeg tror jeg hadde eggløsning, men føler jeg må teste kjenner jeg :)

I går hadde 5-åringen omgangssyke, og mange av symptomene på det er jo det samme som for graviditet, så fallhøyden er stor :P

Jeg testa svakt positiv 3+2 :) så kan vær testen slår ut ;) men jeg tester enda, og de er fremdeles svake :p er bare 3+5 da og fortsatt tidlig! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg testa svakt positiv 3+2 :) så kan vær testen slår ut ;) men jeg tester enda, og de er fremdeles svake :p er bare 3+5 da og fortsatt tidlig! :)

Kult :) Men prøver å ikke jobbe opp forventningene for mye :P Blir vel en oppdateringstråd i morgen.

Skal også teste i morgen er da 9/10 dpo:)

Lykke til:)

Lykke til med testing, blir spennende å høre :)

Back
Topp