I morgen skal jeg på første ul

bridgemamma

Forelsket i forumet
Jeg er ikke langt på vei, så det vil ikke være mulig å finne hjertelyd. Jeg skal nærmest inn til en vanlig gyn undersøkelse for å sjekke at alt er ok. Fikk konstatert blæremola etter MA i høst, så vil bare sjekke at alt ser fint ut. Kanskje hun ser en liten plomme[:)]

Lykke til på ultralyd[;)] Kanskje får du første glimt av spiren[:)]

Lykke til på ultralyd[:)] Kanskje får du første glimt av spiren[:)]

Spennende!! [:)]

Kanskje du ser en liten prikk[:D]

Gleder meg til oppdatering[:)]

Lykke til.[:)]

Jeg har også hatt blæremola etter et svangerskap i 2006. Men jeg var så heldig at jeg va 1 av 10 som måtte begynne på cellegift pga det.

ORIGINAL: Låla

Jeg har også hatt blæremola etter et svangerskap i 2006. Men jeg var så heldig at jeg va 1 av 10 som måtte begynne på cellegift pga det.

Hjelpesmeg!! [:o]

Hvorfor måtte du det?

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

ORIGINAL: Låla

Hjelpesmeg!! [:o]

Hvorfor måtte du det?

Fordi de ikke fikk fjernet alt under utskarpninga, så kroppen min fortsatte å produsere hcg uten at det var noe der. De kalte det en godartet svulst, og for å bli helt kvitt den så måtte jeg gå på cellegift. Var selvfølgelig ikke samme dose som kreftpasienter, fikk en sprøyte hverdag i sinka i 4 dager, så var det en ukes opphold, så var det 4 nye dager med cellegift, og sånn fortsatte det i ca 3 måneder. Var ferdig med behandlingen i begynnelsen av april 2007. Fikk også beskjed av legen at jeg ikke burde bli gravid på et år pga risikoen for å få det tilbake. Vi ventet og ventet, og akkurat på måneden 1 år etter så blei jeg gravid, og i dag har vi en herlig liten gutt på 17 måneder.

Sånn det var min lille historie, også vil jeg forsikre alle at sjangsen for å få blæremola er vell 1 av 2000 gravide, og de aller fleste går det bra med. Er vell 1 av 10 som må få behandling av det som jeg fikk.

Back
Topp