I morgen skal jeg hilse på lilleknøttet! :)

Toromor

Glad i forumet
Endelig er dagen her! I morgen skal vi på tidlig UL og få se om alt står bra til med den lille. Grunnen til at vi skal dit er at vi har en av de to guttene våre har en medfødt hjertefeil, så da får vi ekstra oppfølging gjennom svangerskapet, i tilfelle det er arvelig. Jeg er veldig spent nå kjenner jeg, både på å få se den lille, og få sjekket om alt går bra.

Kryss fingrene for oss i morgen da! Hvis alt ser bra ut, skal vi endelig fortelle nyheten til guttene våre, og det tror jeg blir veldig koselig :)

Godt med litt ekstra oppfølging :) ønsker dere masse lykke til, alt er nok helt i orden skal du se :-)

Lykke til :)

Masse lykke til :)

Lykke til!

Det gikk kjempebra! Fikk se en sprell levende liten baby, med et bankende hjerte :D Eneste ulempen var at jeg ble satt tilbake nesten to uker, så nå må jeg nok over på septemberklubben i stedet (håper jeg får lov til å henge litt her inne likevel da).

Legen ble visst litt opphengt i å sjekke lengden på svangerskapet, så hun glemte å se skikkelig på hjertet. Men hun ringte meg senere å sa at vi får komme tilbake på ny ultralyd om tre uker, så det går helt fint ;)

Legger ved et bilde av verdens skjønneste lille knøtt :) Litt utydelig bilde, men jeg digger det likevel!

Vedlegg

• knøttet.JPG
    knøttet.JPG
    92,3 KB · Visninger: 18
Klart du kan henge her alikevel :)
Så bra at alt så fint ut så langt og at du får så god oppfølging :)

Back
Topp