I morgen skal jeg ha ett par timer babyfri

LaMona

Forumet er livet
For da skal jeg og storesøster på Dagfinn Lyngbø [:D] sambo og svogeren skal passe de 4 små på 6 år, 2.5 år, 5.5 mnd og 1 mnd [;)]

Jeg gleder meg maaaasse! Siden lillegutt ikke tar flaske er det ikke ofte jeg er noe sted uten ham, så det blir koselig å være bare meg igjen og ikke mamma med puppen ute [:)] [8D] selv om det også er koselig da.......

Åååååh, det høyres moro ut[;)] Har vore på Dagfinn Lyngbø-show ein gang, og det var utruleg morsomt[:D][:D]

ORIGINAL: TJ2008

øve øve på flaska framover!om du vil han skal ta den da[;)]her styrte vi litt på og,men nå går det så fint atte..

Vi øvde hver kveld lenge, men til mer melk jeg fikk i puppen desto sintere ble han på flaska [;)] går greit å bare amme, P tok heller ikke flaske. Nå kan sambo lure i ham litt annen føde hvis det blir krise [:)]

ORIGINAL: @dnim

Åååååh, det høyres moro ut[;)] Har vore på Dagfinn Lyngbø-show ein gang, og det var utruleg morsomt[:D][:D]

Storesøster så det i Trondheim i September, så siden hun vil se det igjen nå må det være bra [:)] og han er jo fantastisk på tv i hvertfall [:D]

Kos dere [:)]

Back
Topp