I morgen*OPPDATERT*

ajasto

Forelsket i forumet
Ja i morgen skal vi på ultralyd. Huff som vi både gleder og gruer oss. Vi skal for første gang vite kjønnet, hvis det er mulig å se da. Har aldri gjort det før vi. For vi må ha spenningen til fødselen liksom. Men nå er det veldig praktisk å få vite det på forhånd. Men du verden så spennende. Får inderlig håpe det er friskt også.
Tenk om det blir ei jente da???? Det har jo vi ikke greie på. Ææææææh vi kan bare gutter vi. Hehe. For oss er det akkurat det samme hva det blir. Men viser det seg at det blir ei jente så får vi lettere sjokk ja. Men blir det gutt da blir alt som før. Har masse blå klær og gutter kan vi hehe.[:D]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ååååå så spesielt det var å se lille nurket. Helt utrolig følelse. Alt såg bra ut.[:D] Ble satt tilbake litt. Så ny termin er 3.2.11.
Men morkaken låg litt foran åpningen så jeg må følges opp. Skal tilbake i desember. Får håpe det ordner seg før fødselen.[8|]

Lykke til i morgen! Og jeg kan trøste deg med at om det skulle bli jente denne gangen - så kommer nok ovegangen gå så fint. Det gjorde det i alle fall for meg[:D]

Lykke til imorgen![:)]

Hehe må flire litt nå! Tenker at det kan bli litt forskjell med ei jente! Så spennende i morgen da!
Ønsker dere lykke til og venter spent på oppdatering![:D]

Masse lykke til. Kommer til å ha det på samme måte når det er min tur[;)]

oj.. ultralyd alt ja... tida flyr må jeg si.. [:D]

hihi.. tenk om det kommer ei lita jenta nå..[:D] lykke lykke til i morgen! gleder meg til oppdateringen[:D]

Oppdatert[:D]

Så bra at alt så fint ut! Og ang morkaka så har jeg hørt om andre med lignende "problem" i starten av svangerskapet - men hos de ordnet det seg. Får håpe det ordner seg for deg også - men det er jo betryggende at du blir følgt opp[:)]

Fikk dere se kjønnet da? Kjedelig å bli satt tilbake, hvor mye ble det? Jeg ble satt 12 dager tilbake med JOhanna og synes det var ganske skummelt, for jeg var jo så redd for å gå på overtid

Håper morkaka flytter seg - den gjør det i de fleste tilfeller, for den sitter som regel fast lenger opp i livmoren og blir med oppover når den utvider seg... håper det gjelder deg også

Ellers kan jeg tenke meg det var deilig å se nurket, det er bare sååå fantastisk å få den lille titten [:D]

[8D][8D]Ja det glemte jeg helt å skrive. NEI[&:]vi fikk ikke vite kjønnet dessverre, for hun klarte overhode ikke å se det. Ganske irriterende da når vi endelig har bestemt oss for å vite det hehe.

så teit at det ikke gikk an å se kjønnet...[8D] men kanskje dere ser det i desember...

ang det med morkaka, så flytter den seg i de aller fleste tilfeller.. med malin flyttet ikke min seg, så jeg var inne på kontroller hele tida på slutten... så ble hun tilslutt tatt.. [:)] men ks gikk fint det også[:)]

Ja satsa på at det ordner seg.Men har hatt keisersnitt før så frykter ikke det. Men er mest praktisk med vanlig fødsel hiihii.[:D]

Back
Topp