I morgen kommer lillebror

Stina8

Flørter med forumet
Junibarna 2015
I morgen kommer lillebror med planlagt keisersnitt. Gruer meg fælt. Første fødsel ble akutt keisersnitt etter 3.20 timer med pressing, 8 vakumforsøk, tang. Mye feil både under og etter fødsel. Jeg fikk noen skader jeg ennå ikke er frisk fra. Mistet mye blod.
Uoppdaget ICP og svangerskapsforgiftning. Maks uflaks!
Huff angrer på hele greia, :nailbiting::banghead::woot:
Håper planlagt keisersnitt er en drøm og at de på barsel er i bedre humør enn 2015:p

:greet025
 
Masse lykke til imorgen. E både håper og tror at du vil få en mye bedre opplevelse med planlagt enn forrige gang [emoji173]
 
Masse lykke til[emoji173]️ Håper virkelig at du får en mye bedre opplevelse denne gangen[emoji173]️
 
Lykke til i morgen [emoji4] Håper opplevelsen blir bedre enn sist [emoji173]️
 
Lykke til!❤ Håper du får en bedre opplevelse denne gang❤
 
Masse lykke til [emoji173]️
 
Masse lykke til [emoji4] Husker deg godt fra 2015-gruppa, håper virkelig du får en bedre opplevelse denne gangen! [emoji4]
 
Lykke til! [emoji254][emoji295]️ det går nok bra med så kontrollerte omgivelser! Heier på deg!
 
Lykke til! Hadde selv pks for 3 uker siden. Har hatt to ukompliserte akutte ks tidligere.
De tok seg god tid under forberedelsene. Fikk snakket den aktuelle anestesilege og kirurger under forberedelsene, fikk svar på det jeg lurte på og de forklarte godt. Veldig god stemning på operasjonsstuen og ro. Jeg var veldig spent i forhold til spinalbedøvelsen, og hvordan det var å få bedøvelse i rygg uten riene. Faktisk redd det skulle gjøre alt for vondt.
Det var kjapt gjort å sette spinalen, og absolutt ikke som fryktet.
Når baby ble forløst fikk jeg henne opp på overkroppen min, og der lå hun til de var ferdig å sy meg igjen.. mens jeg ble flyttet til recovery gikk baby og pappa for å stelle/veie/kle baby sammen med jordmor.. etterpå kom de opp på recovery og var der med meg til vi ble overflyttet til barsel. Jeg var flink å spurte etter små morfindoser sånn innimellom, Spesielt i forhold til "planlagt" bevegelse. Godt smertelindret og med jordmorhjelp var jeg oppe av sengen en snartur 6 timer etter pks.
 
Håper du fikk en mye bedre opplevelse denne gangen! Kos deg med barseltiden..
 
Back
Topp