i morgen kommer jeg kansje til dere...

sasja

Forelsket i forumet
Skal til gyn i morgen. Har gått 3 uker over mens i dag.. Ringte gyn isted, som påsto at jeg er gravid. Har testet negativ på tester, men han sa nemlig at du kan gå 2 til 3 mnd før en test slår positivt ut..
Dette skal bli spennende..
Nå er det bare å ikke ha for store forhåpninger...

Lykke til i morgen!

Så spennende da! Riktig lykke til, håper du får positivt svar!

masse lykke til i morgen

Å så spennende!

Lykke til!

Håper på gladmelding fra deg i morgen, da, Sasja.[:)][:)][:)]
Lykke til!!!!!

Håper du kommer hit i morra da!

Krysser fingrene for deg!

Klem, M

Oj! Skal bli spennende å se i morgen om det er en gla'melding fra deg!

Ååååå, så spennende [:D] Da krysser vi alle fingre og tær og alt annet som kan krysses, og ser frem til et positivt svar i morgen [:)][:)][:)]

Håper du er gravid, men jeg har faktisk gått tre uker over mens uten at jeg var gravid... så ikke ha for store forhåpninger, da er det så lett å bli skuffet.

Jeg har vel kansje ikke de store forhåpningene, men det er jo lov å håpe [;)]
Men jeg får i allefall sjekket hva det er..

Det går blir nok en bra dag i morgen. Det er bursdagen min og jeg bare vet at det er en lykke dag! Jeg skal krysse alt jeg har av ben og armer for deg i morgen. Lykke til!

Tror ikke jeg kommer til å sove i natt.. men det trenger ikke å være det heller...
Er så redd for å bli skuffet...

Lykke til!!!! Så spennende da![:)]

Du får ha riktig lykke til i morra- håper du får den beskjeden du vil ha!! Og hvis du gjør det skal du være hjertelig velkommen i gjengen [:D][:D][:D]

ja jeg har det.. går på pergo for å få enda mere egg.. men eggløsning har jeg.. men jeg vet ikke... noe er det i allefall..

Lykke til i morgen da!!

lykke til[:)]

om 12 og en halv time til får jeg svar.. Jeg har tenkt at dette også kan være andre ting.. Men jeg som vanligvis er nøyakti på tiden, syns jeg dette er rart..
Har hatt mye vondt i ryggen og veldig mye mens murringer de siste 3 til 4 ukene, har også hatt stølhet under navlen, og veldig oppblåst.Er ikke dette et tegn da?
Men time will showe...

Back
Topp