I morgen faller dommen - oppdatering 2

Myth

Forelsket i forumet
De ringte fra sykehuset. Jeg får UL i morgen :) De beklaget igjen så mye og ønsket meg lykke til. Så tross alle problemer har jeg nå fått ul og gentesting!

Jeg gruer men noe sinnsykt. Har bestemt meg for kun å ta UL-delen av duotesten og ikke blodprøvene. I tillegg skal jeg innom gyn.pol. og høre med de om hvorfor jeg ikke fikk henvisning til tidlig ul.

Blodtrykket er i alle fall på vei ned, så noe er i alle fall i orden :)

----
Da har jeg vært på sykehuset. Valgte å ikke ta duotesten etter veiledningen. Man har ingen garantier for at man får et friskt barn og jeg ønsker ikke å bli stilt foran et valg jeg ikke vil ta.

Når det er sagt få fikk jeg frem at det var blitt rot i papirene slik at jeg ikke har fått tidlig ul slik jeg var lovet. Etter litt leting fant de papirene mine (utrolig!!!! Det var ironi) og de kom krypende og sa at de var blitt liggende på feil avd. De skal prøve og få ordnet time til ul så fort som mulig. Samtidig ble jeg sendt til å ta blodprøver for å se om jeg har "limte" kromsomer som øker sjansen for SA. Så da skal jeg bare nyte solen og slappe av før jeg skal til blodtrykksmåling.

Huff så fælt denne ventetiden må være for deg. Håper av hele mitt hjerte lille gullet i magen har klora seg fast og at alt er bra

Håper virkelig alt står bra til med spiren din, og at du ser en sprellende baby på skjermen[:)]

Godt blodtrykket er på vei ned[:)]

Lykke, lykke til i morra[:)]

35 min igjen. Gruer meg, men det er bedre å vite enn å ikke vite.

Kryss alt jenter!

det går bra Myth[:)] skal sende mange gode tanker til deg og den lille [:)]

håper håper håper håper at vår kjære Myth får godnyheter nå !

ORIGINAL: FruStina

håper håper håper håper at vår kjære Myth får godnyheter nå !

Venter spent på oppdatering...

Håper at alt står bra til med den lille og at alt ser bra ut. Lykke til og jeg venter i spenning på oppdatering.

Så spennende med ultralyd i morgen[:)] Det kommer til å gå så fint[:)] Håper bare at du får de svarene du ønsker deg slik at du kan slappe av med svangerskapet og kose deg[:)] Lykke til og gleder meg til oppdatering i morgen[:)]

Typisk at det blir noe krøll[&:]
Men satser på at det ordner seg kjapt, og at du får se en sprell levende baby[:)][:)]

ORIGINAL: Frøken S

Typisk at det blir noe krøll[&:]
Men satser på at det ordner seg kjapt, og at du får se en sprell levende baby[:)][:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Så spennende med ultralyd i morgen[:)] Det kommer til å gå så fint[:)] Håper bare at du får de svarene du ønsker deg slik at du kan slappe av med svangerskapet og kose deg[:)] Lykke til og gleder meg til oppdatering i morgen[:)]

Signerer denne jeg [:D]

Blir spennende med oppdatering. Jeg krysser alt jeg har for at alt er i orden slik at du kan puste lettet ut[:)]

Back
Topp