I morgen er siste...

2gang

Glad i forumet
dag på jobb. Og jeg gruer meg sånn! Har ikke vært der siden forrige fredag, siden jeg er sykemeldt, og har jobba for mye tidligere.
Jeg har jo ikke noen jobb å komme tilbake til. Så jeg må jo prøve å få frem at jeg har trivdes veldig godt, og har lyst til å komme tilbake.
Håper det ikke blir noen klamme greier, bare en vanlig dag.
Hvordan var deres "siste dag"?

Det var så mye frem og tilbake på jobben min.
Så vi hadde ikke noe koselig avslutning liksom.
Vikaren min likte jeg ikke i det hele tatt så jeg var bare glad for å komme meg vekk derfra. Sjefen var bare stresset pga eksamenstid (studerer medisin ved siden av klinikken).

Men, så sluttet vikaren sånn helt plutselig[8|]
Og min kjære sjef hadde vært igjennom mye tull med henne i mellom tiden. Da har han fått tid til å tenke over hvor flink jeg er[:D]
Så jeg fikk et knalltilbud når jeg kommer tilbake igjen fra permisjonen.
Dagligleder og hjemmekontor 2 dager i uken.

Avslutning har vi ikke rukket å hatt, men det gjør ingenting etter dette.

Her ble det kanskje mye unødvendig info.. hehe..
Fingrene fløy over tastaturet...

Spennende syntes jeg!
Så bra at ting ordna seg. Håper det skal gjøre det for meg også!

Var du ikke fast ansatt?

Nope, har hatt 3 engasjementer siden begynnelsen av november. Samme sted, men har hatt ulike oppgaver. Så jeg har i hvert fall vist at jeg kan omstille meg og gjør mye forskjellig!
Kommer ikke til å melde meg inn i Akademikerne noen gang. De godtar engasjementer, det gjør ikke jeg. Jeg vil i hvert fall jobbe for at folk skal vite om de har en jobb litt mer enn 2-3 mnd av gangen. Det er slitsomt, for du må hele tiden være jobbsøker ved siden av å jobbe fulltid.
Jeg vil ha fast jobb, eller i hvert fall et engasjement som går på 2-3 år!

Håper de kommer med et bra tilbud til deg!!
Jeg hadde ikke orket å jobbe sånn i lengden, usikkerheten. Slitsomt!
Men, som du sier så har du vist at du kan brukes til mye.
Håper de vet å sette pris på det!

ORIGINAL: Monicus

Så jeg fikk et knalltilbud når jeg kommer tilbake igjen fra permisjonen.
Dagligleder og hjemmekontor 2 dager i uken.

Grattis! Det må være deilig da![;)]

Jeg dro til legen etter arbeid en fredag og ble sykmeldt - en uke før jeg skulle gå ut i permisjon. Så det var bare jeg som visste at det var min siste dag... Også bare jeg som vet at jeg håper det blir den aller siste dagen i jobben, har planer om å finne meg en ny jobb mens jeg er i permisjon.

Jeg har fire vakter igjen på jobb, skal jobbe nå i helgen, tom mandag, så er det permisjon på meg og... [:D]
Skal bli deilig... begynner å bli litt tungt nå. Har jobbet der i tre år, og har fortsatt bare vikariat, men sånn er det i helsesektoren [8|]. Håper på en rolig jobbehelg, så blir det nok tid til litt kos på jobb som avsluttning. Tenkte å ta med kake en av dagene... "Verdens Beste" Mmmmm...[:)]

ORIGINAL: Labben

Jeg dro til legen etter arbeid en fredag og ble sykmeldt - en uke før jeg skulle gå ut i permisjon. Så det var bare jeg som visste at det var min siste dag... Også bare jeg som vet at jeg håper det blir den aller siste dagen i jobben, har planer om å finne meg en ny jobb mens jeg er i permisjon.

Jeg ahr også tenkt å finne meg en ny jobb i permisjonstiden. Lang reisevei og ikke allfor engasjert og empatisk sjef gjør sitt til at jeg vil bort der i fra. Hun er vel klar over at jeg trolig vil finne meg en jobb nærmere Lillestrøm, og har forståelse for det. Men hun har også sagt at jeg kan få jobb der når jeg kommer tilbake da.

Jeg har vært sykemeldt siden I midten av April, Såh den siste dagen var egentlig bare en helt vanlig dag, Hvor di fikk sykemeldingen min.... Jeg skulle egentlig komme Innom der og hilse på di, Men har joh vært ganske skrall med både bekkenløsning og symfyse smerter, Såh det har Ikkje blitt til Det...

Back
Topp